Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Klient zgłosił wczoraj brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie.
Zamówienie z dn. 9 listopada z godz. 5:08. Zwrotu dokonałem 9 listopada o godz. 11:28.
Nr zwrotu 52c3aaf5-6018-11ed-9f9d-cd0376fdaf0d.
Z mojej strony wszystko OK. W historii widzę zwrot, nawet otrzymałem zwrot prowizji.
Proszę o wyjaśnienie sprawy z kupującym.
@wizan-milanowek zwrot może iść do 5 dni ROBOCZYCH , był długi weekend .
@mdrogeria napisał(a):
@wizan-milanowek zwrot może iść do 5 dni ROBOCZYCH , był długi weekend .
Mała aktualizacja, do 7 dni roboczych, już jakiś czas temu allegro to zmieniło.
Prześlij mu potwierdzenie zwrotu i niech składa reklamacje do allegro bo tylko oni mogą rozwiązać ten problem.
Oczywiście, że przesłałem. Problem rozwiązany.
a Klient: "ja płaciłem panu, a nie allegro". Potem dyskusja.
w podobnych sytuacjach piszemy do Allegro z prośbą o przesłanie kopii odpowiedzi do Kupującego. Problem po stronie operatora, konsekwencje moje. Standard.
@mm-computers to nie problem operatora , tyle idzie zwrotka , przy dobrych wiatrach zaksięgują mu dzisiaj .
@mm-computers Odpowiedz "placił do PayU a nie mnie"
a dyskusję założy PayU, czy Sprzedawcy ?
napisz do Allegro z prośbą o przesłanie kopii odpowiedzi do Kupującego. Serwis z racji ochrony danych nie może udzielić żadnych szczegółowych informacji Sprzedawcy.
Problem rozwiązany. Klientka "znalazła pieniądze". Wytłumaczyła się. Jak u siebie widzi zamówienie to widzi, że niewysłane. Pomimo tego, że zostało u nas anulowane i dostała zwrot pieniędzy. Na allegro nie widział tego zwrotu. Tylko po sprawdzeniu w swoim banku.