Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim. Dziś dostałam informację od klienta, że jego paczka z łóżeczkiem dotarła uszkodzona, co za tym idzie łóżeczko również jest uszkodzone. Wysłał mi protokół szkody DPD, tam mu powiedziano, że mają mi to wysłać. Co mam z tym zrobić? Pozdrawiam.
Ty odpowiadasz za przesyłkę kupującemu należy się towar nie uszkodzony, skontaktuj się z kupującym i wyślij mu całe łóżeczko, a to uszkodzone możesz odebrać swoim kurierem. Pamiętaj że kupujący może otworzyć spór a nawet złożyć wniosek do POK.
@dzidziaglow To jest reklamacja, którą musisz rozpatrzyć. Jeżeli towar jest uszkodzony, należ się kupującemu naprawa, wymiana na Twój koszt lub zwrot wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztów odesłania. W przeciwnym razie, jeśli odrzucisz reklamację, kupujący może otworzyć Dyskusję i poprosić w niej o pomoc Allegro. Może też wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a to już dla Ciebie może być znacznie większy problem. Allegro może żądać zwrotu kosztów, może też dojść do blokady konta.
Protokół spisany przez kuriera - dobry dokument.
Wysłany online - dodatkowo zdjęcia.
Teoretycznie kupujący nie musi robić nic z tych rzeczy, ale "na mordę" nie wierzę i zawsze wymagam 😁.
Reklamację przyjąć musisz, jeśli jest zasadna.
Niektórzy się pewnie obruszą, ale nie znam szczegółów, więc taka porada.
@dzidziaglow brawa dla kupującego, teraz Twój ruch, składasz reklamacje a odszkodowanie otrzymasz od DPD a kupującemu wyślij nowy produkt ( lub doślij uszkodzone elementy )