Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił rzecz 1 lutego otrzymał 3 lutego. 12 lutego zgłosił zwrot, zamówił kuriera na 13lutego i do tej pory nie wysłał paczki. Dzwoniłem żeby zapytać co się stało ale nie odbiera tel.
Mam podejmować jakieś działania czy czekać (ile) ??
Co ze zwrotem środków dla niego ??
Ma 14dni na odesłanie!
Zaczekaj aż odeśle towar. Zazwyczaj przesyłki klienci nadają ostatniego dnia. Czasem robią zgłoszenie licząc że nieopatrznie wrócisz kasę a nie odsyłają towaru wcale.
@Cotuniema jako firma na 100 % znasz ustawę konsumencką ale dla pewności Ci przypomnę 😄
Klient ma 14 dni na odstąpienie od odebrania i 14 dni na odesłanie od odstąpienia, kasę musisz oddać do 14 dni od odstąpienia ale możesz się wstrzymać do czasu otrzymania towaru, jak odeśle później nić 14 dni dalej odstąpienie jest ważne ale możesz potrącić za bezumowne posiadanie Twojego towaru 😄
@kostas11 zapomniałeś dodać że ma oddać kasę do 14 dni od odstąpienia lub może wstrzymać się ze zwrotem do otrzymania towaru lub przeslania mu dowodu nadania paczki ze zwrotem
@az1rael dałem kasę musisz oddać do 14 dni od odstąpienia ale możesz się wstrzymać do czasu otrzymania towaru 😄
....czyli nie musze zwracać kasy dopóki klient nie odeśle towaru ??
a jeśli wcale nie odeśle (np liczy na zwrot kasy bez odsyłania) ?
@Cotuniema wzywasz go do opłacenia ponownej wysyłki lub odstąpienia w terminie 14dni lub naliczasz bezumowne magazynowanie jak minie termin niestety zglosil terminowo zwrot więc odesłać może i 3 lata po terminie
niestety zglosil terminowo zwrot więc odesłać może i 3 lata po terminie
Myślę że gość wie co robi bo towar wysłałem do kancelarii prawnej 🙂