Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
No i kiedyś musiało się zdarzyć - z rozpędu zamiast gabarytu B wybrałem A i opłaciłem w ramach Smart!
Po czym popatrzyłem na przesyłkę i nijak do A nie wejdzie.
Co można zrobić? Da się anulować tą etykietę i wygenerować ponownie prawidłową?
Trzeba będzie opłacić ponownie właściwy gabaryt?
Zamówienie: 47c9f180-a88f-11ed-a526-b1042501b0a1
@atechnik_sklep Możliwość ponowniego wygenerowania właściwej etykiety powinna być dostępna. Spróbuj z niej skorzystać. Kiedy to zrobisz, zgłoś w InPost, że wcześniejsza nie została wykorzystana.
Niestety:
"
Zgłoszona przez Ciebie przesyłka dotyczy usługi Allegro Smart! Jest to usługa, dla której nie przysługuje zwrot środków za niewykorzystaną etykietę. Pozdrawiamy Zespół InPost" |