Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zwrócił mi zasilacz twierdząc iż nie osiąga on właściwego napięcia. Zwarzywszy na fakt iż mam w swojej grupie elektryków sprawdzili mi i okazało się że osiąga właściwe napięcie o czy niezwłocznie poinformowałam klienta robiąc mu zdjęcie z pomiaru. W odpowiedzi dostałam informację, skoro jest zasilacz sprawny to prosi o ponowną wysyłkę, i teraz pojawia się pytanie: kto ponosi koszt wysyłki? ( pierwsza wysyłka była ze Smartem). Z góry dziękuję za pomoc
@elektrycznyred możesz sam wygooglować . Znalazłem taki oto zapis -
,,
Co do roszczeń z ustawy, to jej art. 8 mówi o bezpłatności uprawnień konsumenta. Sprzedawca nie może bowiem zażądać dodatkowej zapłaty. Chociaż nie jest to wyraźnie stwierdzone w stosunku do samego postępowania reklamacyjnego (którego celem jest ustalenie zasadności roszczeń) to należy również tutaj zastosować zasadę nieodpłatności. W tym przypadku zatem to sprzedawca powinien ponosić koszty przy reklamacji.
Sprzedawca nie może nałożyć na konsumenta obowiązku uiszczenia kosztów sporządzenia opinii rzeczoznawcy.
Ta zasada nieodpłatności nie będzie jednak obowiązywać w pełni, w przypadku zwrotu kosztów jakie poniósł konsument. Jeżeli jego reklamacja nie będzie uzasadniona sprzedawca nie będzie musiał zwrócić mu kosztów wysyłki, demontażu, czy ponownego zamontowania. Taki obowiązek istniałby jedynie w przypadku uznania reklamacji, o czym stanowi art. 8 ust. 2 tejże ustawy.
Może potraktuj to jako zwrot, a gość niech kupi jeszcze raz z wysyłką smart?