Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient kupił u mnie produkt (drewniana deska do krojenia). Deska jest dosyć ciężka waży ok 4kg, dlatego oryginalnie jak od nas wychodzi zawinięta jest w folię bąbelkową, tekturę falistą i włożona do pudełka. Ogólnie jest bardzo dobrze zabezpieczona, nigdy nie mieliśmy problemu z uszkodzeniem podczas transportu. Po ok 3 godzinach od odebrania przesyłki klient zgłosił zwrot towaru. Dzisiaj otrzymaliśmy zwrot, deska została odesłana zawinięta tylko w folię bąbelkową i stretch. Po rozpakowaniu okazało się że deska jest uszkodzona praktycznie wszystkie rogi poubijane, jeden obłupany jakiś 1-1,5cm. Produkujemy też te deski i stwierdzam że jest ona do wyrzucenia, nie da się, jej naprawić. Co w takiej sytuacji ?
Pozdrawiam
@mateuszeczek13 Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi. Skonsultuję tę kwestię z odpowiednim zespołem.
nr zamówienia 942bfaa0-7760-11ee-afa8-01a01aa54c25
@mateuszeczek13 Skonsultuję dodatkowo te kwestię i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@mateuszeczek13 Otrzymałam ifnromację, że jeśli Twoim zdaniem to kupujący uszkodził towar lub nienależycie go zabezpieczył, możesz pomniejszyć kwotę zwrotu na podstawie: Art. 34.4. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Natomiast jeśli uważasz, że produkt został prawidłowo zapakowany, a mimo to uległ uszkodzeniu w transporcie, zwróć pełną kwotę kupującemu oraz złóż reklamację do przewoźnika.
@mateuszeczek13 masz 7 dni na spisanie protokołu szkody, potem składasz reklamację do przewoźnika, jak odrzuci za złe pakowanie występujesz z roszczeniem do kupującego , a jak dostaniesz odszkodowanie to wyrównujesz zwrot kupującemu o ile wcześniej potrąciłeś za uszkodzenia 🙂
Teraz możesz obniżyć zwrot do tylu ilu jest warta deska uszkodzona, lub oddać całość a potem wystąpić z roszczeniem jak winne będzie złe pakowanie 🙂
Żeby pomniejszyć zwrot kupującemu misz mieć argumenty, więc najlepiej sporządzić protokół szkody.