anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zwrócił uszkodzony towar

mateuszeczek13
#3 Debiutant#

Witam. Klient kupił u mnie produkt (drewniana deska do krojenia). Deska jest dosyć ciężka waży ok 4kg, dlatego oryginalnie jak od nas wychodzi zawinięta jest w folię bąbelkową,  tekturę falistą i włożona do pudełka. Ogólnie jest bardzo dobrze zabezpieczona, nigdy nie mieliśmy problemu z uszkodzeniem podczas transportu.  Po ok 3 godzinach od odebrania przesyłki klient zgłosił zwrot towaru. Dzisiaj otrzymaliśmy zwrot, deska została odesłana zawinięta tylko w folię bąbelkową i stretch. Po rozpakowaniu okazało się że deska jest uszkodzona praktycznie wszystkie rogi poubijane, jeden obłupany jakiś 1-1,5cm. Produkujemy też te deski i stwierdzam że jest ona do wyrzucenia, nie da się, jej naprawić. Co w takiej sytuacji ?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mateuszeczek13 Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi. Skonsultuję tę kwestię z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mateuszeczek13
#3 Debiutant#

nr zamówienia 942bfaa0-7760-11ee-afa8-01a01aa54c25

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mateuszeczek13 Skonsultuję dodatkowo te kwestię i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mateuszeczek13 Otrzymałam ifnromację, że jeśli Twoim zdaniem to kupujący uszkodził towar lub nienależycie go zabezpieczył, możesz pomniejszyć kwotę zwrotu na podstawie: Art. 34.4. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Natomiast jeśli uważasz, że produkt został prawidłowo zapakowany, a mimo to uległ uszkodzeniu w transporcie, zwróć pełną kwotę kupującemu oraz złóż reklamację do przewoźnika. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mateuszeczek13 masz 7 dni na spisanie protokołu szkody, potem składasz reklamację do przewoźnika, jak odrzuci za złe pakowanie występujesz z roszczeniem do kupującego , a jak dostaniesz odszkodowanie to wyrównujesz zwrot kupującemu o ile wcześniej potrąciłeś za uszkodzenia 🙂

Teraz możesz obniżyć zwrot do tylu ilu jest warta deska uszkodzona, lub oddać całość a potem wystąpić z roszczeniem jak winne będzie złe pakowanie  🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Żeby pomniejszyć zwrot kupującemu misz mieć argumenty, więc najlepiej sporządzić protokół szkody.

oznacz moderatorów