Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Klientka odesłała zupełnie inną książkę, nie kupioną u mnie, niż ta, którą zgłosiła do zwrotu, a mianowicie: zgłosiła zwrot Wykonywanie robót murarskich i tynkarskich. Kwal. BUD.12; WSIP, a przysłała Budownictwo ogólne. Podręcznik do nauki zawodu; WSIP. Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją. Co mam zrobić? Dodam, że wykluczam zwrócenie pieniędzy klientce za niewłaściwą książkę.
@promyk_radom skorzystaj z zakładki,, decyzja zwrotowa ,,
Poinformuj kupującą, że odesłała niewłaściwy towar i że czekasz na zwrot właściwego towaru.
Co do niewłaściwego towaru to poinformuj kupującą, że może go odebrać na swój koszt.
Ja w takiej sytuacji robię odmowę zwrotu z odpowiednim wyjaśnieniem i prośbą o kontakt w celu naprostowania sytuacji. Jak ktoś nie wyjeżdża od razu z żądaniami to nawet mogę mu odesłać nieprawidłowy towar.
Jak komuś zależy to zawsze da się dogadać.
A zdarza się że ktoś odeśle mi towar który sobie kupił w innym sklepie, czasem nawet z paragonem.
@promyk_radom wchodzisz w zwroty - decyzja - odmowa zwrotu środków i uzasadniasz, dopisujesz że czekasz na swoją książkę a tę może se odebrać lub podesłać etykietę do nadania zwrotu 🙂
@kostas11 @komis-bell wy to już przejęliście chyba po allegro sposób traktowania użytkowników 😄
od razu ud.upić i niech się nauczy na przyszłość 😄
@mix-mce a jak byś to rozwiązał ? jak nie da odmowy to lecą punkty bo paczka dotarła ! po co powielać maile i pisać oddzielnie jak można wszystko napisać w odmowie ! szanujmy swój czas 😉
@kostas11 a co ja innego napisałem w poście wyżej? 😄 chodziło mi o to że nie każdy błąd jest zamierzony, może to być pomyłka przewoźnika, nie raz mi się zdarzało że dostałem zwrot na mnie a w środku całkiem coś innego a potem okazało się że kurier źle etykietę przykleił jak paczkę odbierał z paczkomatu.
Czasem warto porozmawiać 🙂 ale tylko czasem.
@mix-mce akurat zamienił książkę z książką powiązaną tematycznie 😄
Ale odmowę musi walnąć i to szybko bo lecą statystyki 😞
@kostas11 Zdziwił byś się. W motoryzacji często ludzie zamawiają ten sam towar w dwóch - trzech sklepach w zależności który przyjdzie pierwszy albo w lepszym stanie, resztę odsyłają.
Jak wysyłam towar w ładnie zaklejonym opakowaniu a dostaję rozwaloną paczkę z paragonem innego sklepu to wyjaśnienie jest jedno... moja konkurencja źle pakuje 😄
Czy po takiej decyzji, klientka nie wystawi mi z miejsca negatywa? Miałem inną sporną sytuację i jak tylko zakwestionowałem reklamację, skończyło się na negatywnej ocenie. Pytam, ponieważ mam niewiele ocen i drugi negatyw zrujnuje mi statystykę. Może właśnie, z tą myślą klientka odesłała niewłaściwa książkę.
@promyk_radom kupująca może ci wystawić negatywa nawet jak jej tą książkę odeślesz i zwrócisz pieniądze. Nie ma takiej opcji ani punktu w regulaminie allegro który by ją powstrzymał.
Więc chociaż staraj się zminimalizować straty własne.
Możesz mieć 1 negatyw co 30 dni bez spadku w statystykach.
Witam.
To już zależy od klientki. Jeśli Jest "uczciwa inaczej", "pomyłka" była zamierzona, a Ty jej uniemożliwisz "przekręt" to negatyw masz murowany. Natomiast jak jest normalna, a to zdecydowana większość kupujących, to zrozumie, że popełniła błąd.
Tylko pisząc odmowę zrób to możliwie rzeczowo, przedstawiając odpowiednie argumenty (czy wręcz dowody) a jednocześnie bardzo kulturalnie.
I nigdy nie daj się w dyskusji wciągnąć w "pyskówkę", bo nawet gdy będziesz mieć rację, to na egzekwowaniu swoich racji stracisz.
Pozdrawiam. Marek.
Bardzo dziękuję wszystkim za wypowiedzenie się w temacie i cenne rady. Pozdrawiam.