anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kod EAN

Client:73027237
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry wszystkim. Chciałbym się dowiedzieć, dlaczego allegro chce wprowadzić kod EAN. Za kod EAN trzeba zapłacić, jestem dopiero początkującym przedsiębiorcą, nie stać mnie na zainwestowanie w to, ponieważ muszę inwestować w ważniejsze rzeczy. Czy allegro skłoni mnie do zakończenia współpracy z nimi? Chciałbym dowiedzieć się, co myślą inni sprzedawcy na ten temat, czy też będziecie chcieli skończyć współpracę z allegro czy jednak zostaniecie? 

oznacz moderatorów
33 ODPOWIEDZI 33

mikeza
#20 Guru#

@Client:73027237  większość myśli podobnie, że jest to nietrafiony pomysł. Ja zasadniczo nie sprzedaję swoich własnych produktów, a przecież nie będę uzyskiwał kodów EAN, skoro producent ich nie dodaje do produktu.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Client:73027237
#8 Zapaleniec#

Teraz, zastanawiam się, co mogę zrobić w takiej sytuacji albo co my możemy jako sprzedawcy zrobić? Co najlepsze 20 stycznia allegro podwyższyło prowizję w podkategorii "pozostałe" na 15%, co najlepsze moje przedmioty, które sprzedaję, nie posiadają odpowiedniej do nich kategorii, podkategorii. Dodatkowo do marca będą oczekiwali od nas kody EAN, dodatkowy koszt. Jeżeli nie zdobędę kodów EAN to tak naprawdę mogę pogodzić się, że kończę współpracę z allegro,  nie ma co oszukiwać się, allegro bardzo mi pomogło w rozwoju ale jak aktualnie zmieniają prowizje, wymagają EAN itp. powoli wystawianie przedmiotów na allegro będzie nie opłacalne dla mnie. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

bierz kod ean z  podobnych produktów

i go wstawiaj do swoich ofert

 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@RED Wiesz że to robi "zamieszanie", kod z masła!

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#