Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam problem z wystawieniem ofert z pliku csv.
Plik jest w pełni uzupełniony, podczas sprawdzania nie wyskakują żadne błędy
jednak podczas wgrywania pliku aukcje nie są wystawiane, w raporcie
wyskakuje taki komunikat:
- Nie podano wartości dla parametru 225693.
- Zbyt krótka wartość dla parametru EAN(225693).
Wszystkie rzeczy miały być wystawione w kategorii: Dziecko->Odzież->Bluzy
Czy podawanie kodów EAN w tej kategorii stało się w ostatnich dniach obowiązkowe?
Kilkanaście dni temu wystawiałam w ten sam sposób, w tej samej kategorii aukcje w których również nie było podanych numerów EAN ani żadnych innych kodów i nie było takich problemów.
Zgłaszałam sprawę przez formularz, dostałam odpowiedz od działu technicznego że nie został uzupełniony obowiązkowy parametr/ID produktu, którym może być np. kod EAN - niestety na kolejnego maila z pytaniem od kiedy ten parametr jest obowiązkowy nie uzyskałam odpowiedzi.
Dodam tylko że przy wystawianiu pojedynczej aukcji poprzez formularz aukcja zostaje normalnie wystawiona mimo nie wpisania kodu EAN/ kodu producenta itp. - więc jak to się ma do obowiązku wpisywania tego parametru?
@_HolaOla_ mogę prosić o przyjrzenie się tej sprawie i pomoc? tak średnio mam czas żeby wystawiać kilka tysięcy aukcji pojedynczo...
@cloudcloud mogę prosić o pomoc w wyjaśnieniu problemu?
@wingsdesigne Nie widzę Twojej odpowiedzi na naszą wiadomość z dnia 26 lipca:
"Otrzymałam wiadomość zwrotną z działu technicznego, że nie został uzupełniony obowiązkowy parametr/ID produktu, którym może być np. kod EAN".
Proszę, żebyś dopytał o szczegóły w odpowiedzi na wiadomość 10546813. W ten sposób Twoje pytanie trafi do osoby, która zna sprawę i konsultowała Twój przypadek.
ostatnią wiadomość od Was dostałam w poniedziałek, po kilku minutach na nią odpowiedziałam, niestety po 24 godzinach dostałam maila że wiadomość nie została dostarczona, wczoraj wysłałam kolejny raz tą samą wiadomość i dzisiaj sytuacja się powtórzyła. Nie są to problemy z moją pocztą ponieważ wszystkie inne maile które wysyłam normalnie dochodzą. Poniżej wrzucam screeny wiadomości
Stąd moje pytanie tutaj i prośba o pomoc...
@wingsdesigne Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości. Poprosiłam o wysłanie kolejnej wiadomości mailowej do Ciebie.
@nat_not dziękuję
@nat_not minęły dwa dni i nadal cisza... żadnego maila nie dostałam.
W dalszym ciągu wystawianie przez formularz działa mimo nie wpisania ID produktu (ean/kodu produktu) itp a z pliku ten sam błąd(mimo aktualizacji pliku z Waszej strony w dniu wczorajszym).
Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć rzeczowo w czym tkwi problem?
Wg. mnie jeżeli podczas wystawiania przez formularz ID produktu nie jest wymagane i aukcja się wystawia a podczas wystawiania z pliku wyrzuca błąd i wymaga podania ID produktu to coś jest nie tak z tym plikiem...
Bardzo proszę o przyjrzenie się sprawie i rozwiązanie problemu ponieważ zarówno ja tracę(nie sprzedając) jak i serwis(nie uzyskując prowizji od sprzedaży) a chyba wszystkim zależy na jak największej sprzedaży...
@wingsdesigne Jeśli chodzi o problem z dostarczeniem wiadomości, dostałam informację, że powinnaś się w tej sprawie skontaktować z administratorem Twojej poczty elektronicznej.
Kwestia problemu z wystawieniem jest wyjaśniana. Muszę Cię więc ponownie prosić o cierpliwość.
@nat_not ok czekam w takim razie na wiadomość oraz informację tutaj, mam nadzieję że nie potrwa to wieczność...
@nat_not czy udało się coś ustalić w mojej sprawie?
A potem jest, terminowe odpowiedzi -200ptk.
Oni nie mają połączenia z wystawianiem ręcznie a wystawianiem z pliku czy przez api
Zawsze tak było że jak od 1 maja jest coś obowiązkowe to w APi lub z pliku obowiązkowe jest już miesiac wcześniej. Dlaczego tak jest nie wiem ale domyślam sie że po to by więksi i ogarnięci sprzedawcy mieli pod górkę
@hiphopshoppl tylko że ja nigdzie nie znalazłam informacji że akurat w tej kategorii (dziecko->odzież) numer EAN ma być obowiązkowy...
@wingsdesigne Dostałam potwierdzenie, że nasi pracownicy są już z Tobą w kontakcie w tej sprawie, więc liczę, że uda się wkrótce znaleźć rozwiązanie.
@_HolaOla_ @nat_not @cloudcloud czy mogę prosić o pomoc i interwencję w mojej sprawie?
Pracownicy skontaktowali się ze mną, po kilkudniowej wymianie maili dział techniczny potwierdził występowanie błędu po stronie serwisu i zajął się jego wyeliminowaniem. Minęło 1,5 tygodnia i cisza, na moją wiadomość dostałam tylko zdawkową wiadomość że pracują nad usunięciem błędu i jak zostanie on rozwiązany to zostanę o tym powiadomiona.
Obawiam się jednak że mogę tak czekać w nieskończoność a czas leci, pieniądze uciekają... Za kilka dni kończy się okres weryfikacyjny dotyczący ilości wystawionych aukcji - dlaczego przez błąd serwisu nie mogę skorzystać z promocji i mam być stratna? Czy naprawdę dział techniczny nie jest w stanie cofnąć zmian wprowadzonych w drugiej połowie lipca(bo od tego momentu pojawiły się problemy i pisałam o tym wielokrotnie) i wprowadzać je pojedynczo i wyłapać co jest nie tak?
@wingsdesigne Nie jesteśmy w stanie przyspieszyć prac w dziale technicznym. Zapewniamy, że zależy nam - podobnie jak Tobie - na jak najszybszym usunięciu przyczyny problemu.