Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
sprzedajemy na allegro dopiero od 3 tyg i do tej pory mieliśmy same pozytywne oceny (same 5).
Aż do czasu gdy pewna Pani postanowiła otworzyć dyskusję (po chwili jej odpowiedzieliśmy i zrobiliśmy zwrot) i trzymała tą dyskusję do czasu gdy allegro samo poprosiło ją żeby ją zamknęła. Problem z transakcją był taki że zawalił in post, a my dostaliśmy po uszach..
Od soboty nie mam żadnej sprzedaży! 😞 gdzie normalnie było po około 10-15 zamówień dziennie. Powodem jest brak smart-a.
Pisałam do Pani oczywiście nie odpisuje.. sama już nie wiem co robić.
aa i oczywiście wystawiła nam negatywa! Nawet za obsługę!
Prawnika i przedsadowe wezwanie do usuniecia negatywu
Za przesyłkę do chwili odbioru odpowiada sprzedajacy, kupujący nie jest zadowolony to komu ma wystawić ocenę? rozumiem Ciebie ale sam odpowiedz!.
A skad on mial wiedziec ze inpost odwalil maniane? Pewnie od kupujacej sie dowiedzial ze cos jest nie tak i od razu zareagowal wiec kto winny on czy inpost? To za co negatyw skoro obsluga od razu zlecila zwrot? Babke by sad zaoral za pomowienie sprzedawcy
Dokładnie. O tym fakcie dowiedziałam się od kupującej. Z mojej strony została obsłużona bardzo dobrze, dostała również rabat na kolejne zamówienie. I tak jak napisałam, gdy się dowiedziałam odrazu zleciłam zwrot..
@az1rael treść oceny brzmI ,,"Nie.wiem jaka zgodność z opisem, bo najpierw pan mi napisał że mają ostani uszkodzony więc wyślą w poniedziałek, ż....... ,, przeczytaj posmakuj i dopiero gadaj ... a Ty @Gainvest nie masz innego wyjścia jak grzeczny telefon do klientki o odpowiedniej porze dnia ,druga sprawa ....hmmm.. coś kręcisz bo w chwili zakupu przez ową klienkę miałeś na stanie 207 sztuk
@Gainvest tylko dogadać się z klientką , treść oceny nie wskazuje jednoznacznie na opóźnienie przesyłki z winy przewoźnika, a to dałoby możliwość usunięcia ze strony allegro.
przecież allegro nie kiwnęłoby palcem
@Gainvest Pewnie "mąż się nie spisał" > to wyżyła się na Was > musisz przywyknąć do takich zachowań
Nie @Ziolko39 po mojemu cóś tu nie gra po stronie autora watku , ale nie wnikam .
Co Ci nie gra? Raz towar przyszedł do nas rozerwany , więc została poinformowana o opóźnieniu. Potem jak już wysłaliśmy towar to zawinił Inpost ..
mieliśmy po prostu pecha.
Potwierdzam, w większości wątkach jak problem opisuje tylko jedna strona to piszę co mu wygodne. Przychodzą moderatorzy i co się okazuje? że autor pominął część dyskusji albo nie dopisał wszystkiego. 😂🤗
@Gainvest wytłumacz mi jedno , poniżej masz zrzut z oferty z chwili zakupu .... pytanie ,, 207 sztuk miałeś rozerwanych ?? Jaki problem z Inpost ,zwracasz kasę bez podjęcia interwencji , to nie igła 20 kilo paszy to spory wór , po mojemu walnąłeś inną jeszcze gafę . Mam dalej drążyć ??> czy przestaniesz kręcić ?
działamy w modelu Dropp. Jak wiesz jak działa ten model to się domyślisz o co chodzi. Jedna przyszła rozerwana, drugą in post zatrzymał na sortowni.
Daruj sobie pisanie że kręce...
@Gainvest dlaczego Inpost zatrzymał na sortowni , przewaliłeś wagę czy gabaryt ? ,a może jeszcze coś innego ?😁
nooo. ...dobra odpuszczę Ci , ale nie zwalaj na Inpost bo po mojemu wina leży wyłącznie po Twojej stronie....
Zadzwoń do klientki ... tylko grzecznie , teraz jest dobra pora ......pozdr😀
Hurtownia z którą współpracowaliśmy przewaliła gabaryt..
No widzisz wszyscy winni tylko nie TY.
No i trzeba było tak od razu @Gainvest ... cały dropp jeszcze Inpost cię walnie ostro po kieszeni za przegabarytowanie , tak ,że nie dziwota ,że klientka zniesmaczona . DZWOŃ NATYCHMIAST ,postaraj się prowadzić rozmowę lekko z delikatną nutą humoru ,ale nie przesadź .
I co widzę że jednak pominąłeś deszko.😛 A izrael od razu Prawnika i przedsadowe wezwanie do usuniecia negatywu