anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komenatrz negatywny - brak SMART :(

MAMY ROZWIĄZANIE!
Gainvest
#9 Pomysłodawca#

Witajcie,

sprzedajemy na allegro dopiero od 3 tyg i do tej pory mieliśmy same pozytywne oceny (same 5). 

Aż do czasu gdy pewna Pani postanowiła otworzyć dyskusję (po chwili jej odpowiedzieliśmy i zrobiliśmy zwrot) i trzymała tą dyskusję do czasu gdy allegro samo poprosiło ją żeby ją zamknęła. Problem z transakcją był taki że zawalił in post, a my dostaliśmy po uszach..

Od soboty nie mam żadnej sprzedaży! 😞 gdzie normalnie było po około 10-15 zamówień dziennie. Powodem jest brak smart-a.

Pisałam do Pani oczywiście nie odpisuje.. sama już nie wiem co robić.

 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
Gainvest
#9 Pomysłodawca#

aa i oczywiście wystawiła nam negatywa! Nawet za obsługę! 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Prawnika i przedsadowe wezwanie do usuniecia negatywu

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Za przesyłkę do chwili odbioru odpowiada sprzedajacy, kupujący nie jest zadowolony to komu ma wystawić ocenę? rozumiem Ciebie ale sam odpowiedz!.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

A skad on mial wiedziec ze inpost odwalil maniane? Pewnie od kupujacej sie dowiedzial ze cos jest nie tak i od razu zareagowal wiec kto winny on czy inpost? To za co negatyw skoro obsluga od razu zlecila zwrot? Babke by sad zaoral za pomowienie sprzedawcy 

oznacz moderatorów
Gainvest
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie. O tym fakcie dowiedziałam się od kupującej. Z mojej strony została obsłużona bardzo dobrze, dostała również rabat na kolejne zamówienie. I tak jak napisałam, gdy się dowiedziałam odrazu zleciłam zwrot.. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael treść oceny brzmI ,,"Nie.wiem jaka zgodność z opisem, bo najpierw pan mi napisał że mają ostani uszkodzony więc wyślą w poniedziałek, ż....... ,, przeczytaj posmakuj i dopiero gadaj ... a Ty @Gainvest nie masz innego wyjścia jak grzeczny telefon do klientki o odpowiedniej porze dnia  ,druga sprawa ....hmmm.. coś kręcisz bo w chwili zakupu przez ową klienkę miałeś na stanie 207 sztuk 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Gainvest tylko dogadać się z klientką , treść oceny nie wskazuje jednoznacznie na opóźnienie przesyłki z winy przewoźnika, a to dałoby możliwość usunięcia ze strony allegro. 

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

przecież allegro nie kiwnęłoby palcem

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@Gainvest Pewnie "mąż się nie spisał" > to wyżyła się na Was > musisz przywyknąć do takich zachowań

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Nie @Ziolko39 po mojemu cóś tu nie gra po stronie autora watku , ale nie wnikam .

oznacz moderatorów
Gainvest
#9 Pomysłodawca#

Co Ci nie gra? Raz towar przyszedł do nas rozerwany , więc została poinformowana o opóźnieniu. Potem jak już wysłaliśmy towar to zawinił Inpost ..

mieliśmy po prostu pecha. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Potwierdzam, w większości wątkach jak problem opisuje tylko jedna strona to piszę co mu wygodne. Przychodzą moderatorzy i co się okazuje? że autor pominął część dyskusji albo nie dopisał wszystkiego. 😂🤗

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Gainvest wytłumacz mi jedno , poniżej masz zrzut z oferty z chwili zakupu .... pytanie ,, 207 sztuk miałeś rozerwanych ?? Jaki problem z Inpost  ,zwracasz kasę bez podjęcia interwencji , to nie igła 20 kilo paszy to spory wór , po mojemu walnąłeś inną jeszcze gafę . Mam dalej drążyć ??> czy przestaniesz kręcić ?

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów
Gainvest
#9 Pomysłodawca#

działamy w modelu Dropp. Jak wiesz jak działa ten model to się domyślisz o co chodzi. Jedna przyszła rozerwana, drugą in post zatrzymał na sortowni.
Daruj sobie pisanie że kręce... 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Gainvest dlaczego Inpost zatrzymał na sortowni , przewaliłeś wagę czy gabaryt ? ,a może jeszcze coś innego ?😁

nooo. ...dobra odpuszczę Ci , ale nie zwalaj na Inpost bo po mojemu wina leży wyłącznie po Twojej stronie....

Zadzwoń do klientki ... tylko grzecznie , teraz jest dobra pora ......pozdr😀

oznacz moderatorów
Gainvest
#9 Pomysłodawca#

Hurtownia z którą współpracowaliśmy przewaliła gabaryt.. 

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

No widzisz wszyscy winni tylko nie TY.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

No i trzeba było tak od razu @Gainvest ... cały dropp jeszcze Inpost cię walnie ostro po kieszeni za przegabarytowanie , tak ,że nie dziwota ,że klientka zniesmaczona . DZWOŃ NATYCHMIAST  ,postaraj się prowadzić rozmowę lekko z delikatną nutą humoru  ,ale nie przesadź .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

I co widzę że jednak pominąłeś deszko.😛 A izrael od razu Prawnika i przedsadowe wezwanie do usuniecia negatywu

oznacz moderatorów