anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komentarz negatywny bezpodstawnie

premium_outlet
#8 Zapaleniec#

Dziś otrzymaliśmy nasz pierwszy komentarz negatywny. Zupełnie bezpodstawnie. Klient zapewne zakupił produkt i nie doczytał, że ma wadę (mimio, że był wystawiony jako nowy z defektem) i się wkurzył, że musi płacić za przesyłkę zwrotną. Towar był opisany i sfotografowany. Klient pozrywał metki i zabezpieczenia i zwrócił produkt, pomimo to nie robiliśmy problemu i zwróciliśmy środki od razu. Nie miało to znaczenie dla klienta ponieważ i tak dostaliśmy komentarz negatywny. Oczywiście serwis tego nie usunie bo klienci mogą wszystko.  Człowiek się urabia po uszy z klientami, często traci żeby był zadowolony ale co to dla nie których kliknąć nie polecam to jak splunąć.

Piszę ponieważ chciałem poruszyć temat opisów. Wg. mnie klient powinien obowiązkowo wystawiając negatywa dodać opis. Nie dodając opisu allegro ma związane ręce albo chce mieć związane ręce. Gdyby klient dodawał opis obowiązkowo dawałby nam to większy obraz sytuacji. Co o tym myślicie.

oznacz moderatorów
33 ODPOWIEDZI 33

mwmonety
#21 Demiurg#

@pulkownik66 A niech go prądy morskie pchają w pi.....u do mego portu już nie zawita  

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@mwmonety Najwyżej pod inną- piracką banderą !g

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I z opaską na oku....

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@pulkownik66 No tak to jeszcze może się wślizgnąć 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@konto zamknięte  @mwmonety Śliskość i pilskość to metoda ksyz-of

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433, ksyz-tof iBish 😛

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Ja jednak podmieniłbym jeszcze ze dwie litery w nazwisku i wtedy wszystko by się zgadzało😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte W sumie iBeach to byłaby niezła nazwa dla cybernetycznych towarzyszek produkcji Jabcoka😂

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Chciałem luknąć jak wygląda moneta, którą kupił. A tam: oferta nieaktualna, może podobny produkt. Podobne do Twojej monety: tabletki do zmywarek, mop, pampersy ... monet brak sealed

Tabletki od sklepu all, przecenione ze 125 na 65. Inny sprzedawca też ma po 65 tylko zapomniał przecenić. Dlatego all 2500 sprzedanych, inny 40.

oznacz moderatorów

irmisiek
#2 Obserwator#

Kupiłam kawiarkę elektryczną, która nie miała ... kabla. Sprzedawca twierdzi, że towar był zgodny z opisem, ale po co  komu kawiarka elektryczna, z plastikową podstawą, bez kabla, na gaz też nie postawi się. Negatywnej oceny wystawić nie można, bo ... straszy mnie sprzedawca, a sklep nabiera innych. SUPER.

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@irmisiek sprzedawca nie ma prawa Cię straszyć. Jeśli doszło do takiej sytuacji to powinnaś nam ją od razu zgłosić. Pamiętaj, że masz prawo w ciągu 14 dni zwrócić towar zakupiony od przedsiębiorcy.

Możesz również skorzystać z opcji dyskusji

Co do wystawienia oceny, masz po prostu prawo to zrobić, szczególnie jeśli towar nie spełnił Twoich oczekiwań.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

premium_outlet
#8 Zapaleniec#

@

 

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@irmisiek Proszę wklej link do aukcji to będziemy wiedzieć o czym rozmawiamy i co kupiłaś. Jeśli kupiłaś sprzęt bez kabla, bo np. kabel jest uniwersalny, co często się zdarza, to nie możesz wystawić negatywa dlatego że nie ma kabla. Często kabel zostaje po poprzednim sprzęcie i producenci ze względów ekologicznych go nie dołączają.  Sprzedawca ma pełne prawo do pociągnięcia do odpowiedzialności za nie rzetelny komentarz.

oznacz moderatorów

premium_outlet
#8 Zapaleniec#

Prawo do negatywnej oceny ma każdy z tym że klient musi się liczyć z tym, że sprzedawca może próbować sądownie podważyć takie opinie, a z uwagi na wpływ ocen na statuty sprzedawcy także zażądać odszkodowania. Moją sprawę udało się rozwiązać po polubownie ale nie zawahałbym się założyć sprawy za bezpodstawnego negatywa i przy pierwszej tego typu sytuacji tak zrobię. Podkreślam BEZPODSTAWNEGO. Co innego kiedy sprzedawcy ignorują kupujących, nie odpisują na maile, reklamacje, wysyłki trwają długo, brakuje towaru itd.

oznacz moderatorów