Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś otrzymaliśmy nasz pierwszy komentarz negatywny. Zupełnie bezpodstawnie. Klient zapewne zakupił produkt i nie doczytał, że ma wadę (mimio, że był wystawiony jako nowy z defektem) i się wkurzył, że musi płacić za przesyłkę zwrotną. Towar był opisany i sfotografowany. Klient pozrywał metki i zabezpieczenia i zwrócił produkt, pomimo to nie robiliśmy problemu i zwróciliśmy środki od razu. Nie miało to znaczenie dla klienta ponieważ i tak dostaliśmy komentarz negatywny. Oczywiście serwis tego nie usunie bo klienci mogą wszystko. Człowiek się urabia po uszy z klientami, często traci żeby był zadowolony ale co to dla nie których kliknąć nie polecam to jak splunąć.
Piszę ponieważ chciałem poruszyć temat opisów. Wg. mnie klient powinien obowiązkowo wystawiając negatywa dodać opis. Nie dodając opisu allegro ma związane ręce albo chce mieć związane ręce. Gdyby klient dodawał opis obowiązkowo dawałby nam to większy obraz sytuacji. Co o tym myślicie.
@pulkownik66 A niech go prądy morskie pchają w pi.....u do mego portu już nie zawita
@mwmonety Najwyżej pod inną- piracką banderą !g
I z opaską na oku....
@pulkownik66 No tak to jeszcze może się wślizgnąć
@konto zamknięte @mwmonety Śliskość i pilskość to metoda ksyz-of
@LEW433, ksyz-tof iBish 😛
@konto zamknięte Ja jednak podmieniłbym jeszcze ze dwie litery w nazwisku i wtedy wszystko by się zgadzało😉
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@konto zamknięte W sumie iBeach to byłaby niezła nazwa dla cybernetycznych towarzyszek produkcji Jabcoka😂
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Chciałem luknąć jak wygląda moneta, którą kupił. A tam: oferta nieaktualna, może podobny produkt. Podobne do Twojej monety: tabletki do zmywarek, mop, pampersy ... monet brak
Tabletki od sklepu all, przecenione ze 125 na 65. Inny sprzedawca też ma po 65 tylko zapomniał przecenić. Dlatego all 2500 sprzedanych, inny 40.
Kupiłam kawiarkę elektryczną, która nie miała ... kabla. Sprzedawca twierdzi, że towar był zgodny z opisem, ale po co komu kawiarka elektryczna, z plastikową podstawą, bez kabla, na gaz też nie postawi się. Negatywnej oceny wystawić nie można, bo ... straszy mnie sprzedawca, a sklep nabiera innych. SUPER.
@irmisiek sprzedawca nie ma prawa Cię straszyć. Jeśli doszło do takiej sytuacji to powinnaś nam ją od razu zgłosić. Pamiętaj, że masz prawo w ciągu 14 dni zwrócić towar zakupiony od przedsiębiorcy.
Możesz również skorzystać z opcji dyskusji.
Co do wystawienia oceny, masz po prostu prawo to zrobić, szczególnie jeśli towar nie spełnił Twoich oczekiwań.
@cloudcloud namawiasz ludzi do dawania o tak negatywów nie próbując poznać sprawy? Skąd wiesz, że klient ma rację? Że negatyw jest słuszny i ma do niego prawo? Może opis zawierał taką informację o braku kabla?
@irmisiek Proszę wklej link do aukcji to będziemy wiedzieć o czym rozmawiamy i co kupiłaś. Jeśli kupiłaś sprzęt bez kabla, bo np. kabel jest uniwersalny, co często się zdarza, to nie możesz wystawić negatywa dlatego że nie ma kabla. Często kabel zostaje po poprzednim sprzęcie i producenci ze względów ekologicznych go nie dołączają. Sprzedawca ma pełne prawo do pociągnięcia do odpowiedzialności za nie rzetelny komentarz.
Prawo do negatywnej oceny ma każdy z tym że klient musi się liczyć z tym, że sprzedawca może próbować sądownie podważyć takie opinie, a z uwagi na wpływ ocen na statuty sprzedawcy także zażądać odszkodowania. Moją sprawę udało się rozwiązać po polubownie ale nie zawahałbym się założyć sprawy za bezpodstawnego negatywa i przy pierwszej tego typu sytuacji tak zrobię. Podkreślam BEZPODSTAWNEGO. Co innego kiedy sprzedawcy ignorują kupujących, nie odpisują na maile, reklamacje, wysyłki trwają długo, brakuje towaru itd.