Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś otrzymaliśmy nasz pierwszy komentarz negatywny. Zupełnie bezpodstawnie. Klient zapewne zakupił produkt i nie doczytał, że ma wadę (mimio, że był wystawiony jako nowy z defektem) i się wkurzył, że musi płacić za przesyłkę zwrotną. Towar był opisany i sfotografowany. Klient pozrywał metki i zabezpieczenia i zwrócił produkt, pomimo to nie robiliśmy problemu i zwróciliśmy środki od razu. Nie miało to znaczenie dla klienta ponieważ i tak dostaliśmy komentarz negatywny. Oczywiście serwis tego nie usunie bo klienci mogą wszystko. Człowiek się urabia po uszy z klientami, często traci żeby był zadowolony ale co to dla nie których kliknąć nie polecam to jak splunąć.
Piszę ponieważ chciałem poruszyć temat opisów. Wg. mnie klient powinien obowiązkowo wystawiając negatywa dodać opis. Nie dodając opisu allegro ma związane ręce albo chce mieć związane ręce. Gdyby klient dodawał opis obowiązkowo dawałby nam to większy obraz sytuacji. Co o tym myślicie.
@premium_outlet Wcześniej czy później to zawsze następuje- pamiętaj nie jesteś sam, jest nas wielu. Witamy w zespole, bo kto normalny w czasach tak dziwnych, jest w stanie przez dłuższy czas utrzymać 100%. Sprzedający na allegro dzielą się na tych- którzy mieli, mają, lub będą mieć nega.Kwestia czasu.
@pulkownik66, każdy kiedyś będzie nagi, i pukownik, i krul, i łedka 😄
@konto zamknięte Dzięki- jeszcze zdążyłem poprawić. Dobrze że zobaczyłeś to ty, a nie sam wiesz kto.
@pulkownik66 Trzymałem się twardo padłem dopiero w kwietniu tego roku i też bezpodstawnie ,takie życie klient nasz pan.
Ja poległem na tym, że klient kupił zły klej. Dzwoniłem do jełopa, mówiłem, że się nie nadaje. Ale chciał ten co kupił. Po tygodniu - ale dał opis "klej nie klei" - wystawia negatywa. Już telefonu nie odebrał, na maila nie odpisał... A aledrogo ? Oczywiście "klient może ocenić całość transakcji jak mu tylko pasuje" ....
było jest i będzie - dopóki ktoś sądownie zatrzyma bezprawne działania allegro
i najlepsze allegro wspiera patologie twierdząc, że Kupujący ma prawo wystawić subiektywny komentarz - co jest nieprawdą
komentarz subiektywny może naruszać prawa Sprzedawcy i podlegać ocenie sądowej
a art 212 i 216 Kodeksu karnego wymagają udowodnienia przez piszącego prawdziwości jego wypowiedzi więc muszą być obiektywne/prawdziwe
pisałem o tym tutaj
Nadeszły czasy (no właśnie jakie) że wszystko się zatraciło i ludzie są nieważni tylko many many a to doprowadza do takich rzeczy.
@RED tak łatwo nie odpuszczę. Dzisiaj będę konsultował sprawę negatywa z prawnikiem i ewentualnych możliwych kosztów odszkodowania/zadośćuczynienia. Jak my nic z tym nie będziemy robić to allegro będzie brnęło w tą patologie.
@mwmonety No no, nieźle cię prawdziwek🍄 potraktował- Piękne salto wywinął, tak rzeczowo i subiektywnie cię drugim razem ocenił.
@premium_outlet Nie lepiej będzie, jak zasilisz konto fundacji ochrony siekieratek🤣 niż wydawać na prawnika? A swoją drogą ciekaw jestem, co ci prawnik powie na twój przypadek. Daj znać.
pukownik to jak coś puknie to aż januszom klapki spadają ze skarpetek 😄
@konto zamknięte I jak patyk ...wygięty...nadłamany...i bez klapek
@lew433m a tak 😄 paaatyyyczaaaak 😮
@pulkownik66 Czaił się na mnie 3 miesiące ,uśpił moją czujność i kopnął w d...e.
@mwmonety To- małpiatka syberyjska,🙈🙉🙊 odczekał na ostatnią falę odpływu i zawinął żagle🤣
śmieszny pukownik 😄 do roz-puku 😄
@konto zamknięte Mój paty-ryczku, staram się jak mogę, zadowolić kupujących i sprzedających. Czy pukownik jest śmieszny?- noo może trochę, bo czasem jak go widzę w lustrze, to też się uśmiecham.
śmieszny i cieszy 😄 i patyk cieszy też razem tugeza 😄 cieeeszyyymiiirryyyy 😄