Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, co można zrobić z komentarzem negatywnym który Klientka wystawiła drugi raz? Przy pierwszym podejściu zaznaczyła, że towar jej nie odpowiada chcąc załatwić szybko sprawę zaoferowałem jej 20zł rabatu z 79,99 które zapłaciła za przedmiot, zgodziła się kasę wzięła a teraz wystawia negatywa drugi raz...Trochę słabo...znowu muszę się z nią dogadywać ?
@Quickside-shop ocena jest bez treści czyli nic nie zrobisz poza ,,dogadaniem ,, się z klientką . Jeśli możesz zdradź nam jakiż to powód podała pisząc ,żre towar jej nie odpowiada ?
dziękuję za odpowiedź powód dość kuriozalny "Dziwna ta koszula, nie można jej idealnie uprasowac bo cały czas są widoczne zagniecenia"
Ja bym przestał z klientem pertraktować. Szkoda zdrowia. Użyłbym też takiej listy z aktywnymi / nieaktywnymi kupującymi 🙂
@Quickside-shop podepnę się do wypowiedzi @_Likos_ i zacytuję powiedzenie ,,złej tanecznicy ....,, odpowiedziałbym krótko ,, zapoznała się z produktem .. nie odpowiada to proszę skorzystać z konsumenckiego prawa do odstąpienia od umowy ,
@Quickside-shop brawo brawo brawo. Przyzwyczajaj kupujacych do płacenia za zmiane oceny. Teraz po prostu zbierasz żniwo swoich działań. Moim zdaniem z takim płaceniem jest tak jak z szantażem. Skoro zapłaciłeś raz to czemu miałbys nie zapłacić drugi raz ?????
My NIGDY nie zaproponowaliśmu kupujacemu pieniedzy za zmiane komentarza. Zawsze staramy sie wyjaśnić gdzie kupujacy widzi nasz błąd. Jeśli bład popełniamy to po prostu bieżemy negatyw na klate. Jeśłi uważamy że negatyw jest zupełnie niesprawiedliwy umieszczamy kupujacego na liście nieaktywnych z odpowiednią notatką dlaczego tam sie znajduje. Jeśli kupujący po roku pyta czemu nie może u nas kupić zaglądamy do notatek i wyjaśniamy dlaczego tak jest.
Karma wraca!