Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
chce prosić o poprawienie możliwości anulowania komentarza do 1 msc od jego otrzymania.
Ostatnio miałem sytuacje w której klient wystawił komentarz 89 dnia od zakupu i tak naprawdę nie miałem możliwości wyjasnienia sytuacji bo już na drugi dzień została zablokowana możliwość wysłania prośby o zmianę oceny.
Czy jest możliwość rozwiązania sytuacji, trochę na korzyść sprzedającego ?
Każdy powinien mieć szanse na naprawienie relacji z klientem lub ewentualnego błędu przy zamówieniu.
@PieceOfCase Cześć 🙂 Czy ta sprawa jest jeszcze aktualna? W takich przypadkach napisz do nas przez formularz i podaj szczegóły zamówienia
@ko_alka widzisz, tutaj o to chodzi, że nie zależy mi na pojedynczym przypadku, tylko zmianie reguły dla wszystkich tego typu przypadków. Wprowadzeniu procedury, że jeśli klient ma 90 dni na wystawienie komentarza to, żeby sprzedający miał przynajmniej 120 dni na anulowanie (od momentu zakupu przez klienta).