anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

komentarze a raczej ich brak

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

Witam , proszę o wzięcie pod uwagę systemu ocen sprzedaży , w ostatnich 30 dniach przeprowadziłem ponad 180 transakcji a otrzymałem od początku roku czyli w ciągu 40 dni 19 komentarzy . Od dłuższego czasu klienci nie wystawiają praktycznie żadnych komentarzy co potwierdzają również zaprzyjaźnieni sprzedawcy .W ten sposób będą wystawiane tylko od klientów którzy są niezadowoleni i sprzedaż szybko się zakończy gdyż konto z samymi negatywami nie będzie miało prawa funkcjonować na rynku .Idąc przykładem zagranicznych platform , jeśli klient nie zgłasza problemów i nie wystawia komentarza do określonego czasu po transakcji , transakcja automatycznie zostaje uznana za pozytywną i taka ocena automatycznie jest wystawiana . Dlaczego Allegro nic z tym nie robi ? Skoro jest takie rozwojowe to dlaczego ze standardami takimi jak na **piiip** czy innych jest daleko w tyle ?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

gbetker
#9 Pomysłodawca#

Fakt jest z tym problem, ale czy nie był od zawsze? 
Osobiście robię tak: do każdej paczki dorzucam "podziękowanie za zakup", w którym proszę o wystawienie oceny. Klienci zadowoleni zamawiają kolejny raz a oceny jak nie było tak nie ma. Więc co jeszcze można zrobić?


oznacz moderatorów

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

Jak wspomniałem inne platformy mają to inaczej rozwiązane , po przekroczeniu określonego limitu czasu transakcja jest automatycznie uznawana za zakończoną pozytywnie , nie rozumiem w czym jest problem aby wprowadzić coś takiego . Choć muszę przyznać z drugiej strony że działa to na mnie motywująco ... od pewnego czasu zaczynam się rozglądać za innymi kanałami dystrybucji towaru dlatego że zaczynam mieć dość podejścia platformy Allegro do sprzedawców jak i chamstwa i cwaniactwa klientów na które allegro pozwala  , a nie ukrywajmy Allegro ma z  nas sprzedawców  nie małe dochody  , są miesiące w których płacę prowizję rzędu kilku tysięcy złotych które można by przeznaczyć na inną formę promocji firmy . Myślę że to tyle w tym temacie, każdy kij ma dwa końce ...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@BlueMouse_pl Wystawianie ocen jest dobrowolne. Wysyłamy kupującym powiadomienia przypominające, że warto ocenić transakcję, ale nie mamy wpływu na ich ostateczną decyzję.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

koltat
#11 Animator#

Odpowiedź Allegro, na miarę Allegro. Pytanie do BlueMouse_pl podaj jakieś przykłady innych platform, może innym sprzedawcom też się przyda.

-None-
oznacz moderatorów

dzielo05
#10 Popularyzator#

To skoro wystawianie ocen jest dobrowolne to dlaczego być albo nie być sprzedawcy jest uzależnione w dużej mierze od komentarzy?

oznacz moderatorów

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

Bo będziesz je tylko otrzymywał od niezadowolonych bo to jedyna ich "zemsta" albo innych lekko inaczej umysłowych , bo ci  co nie widzą problemu mają gdzieś wystawienie komentarza bo sami nie dostają , jak kiedyś działało to w dwie strony to taki wystawiał jak najszybciej  bo sam chciał też otrzymać ... ale widzę ze niektórzy tego nie rozumieją . A już nie wspomnę że największymi mistrzami są Ci co po miesiącu od zakupu wystawią Ci negatywa bez opisu  i nie wiesz o co chodzi , oczywiście telefonu taki nie odbiera albo niepoprawny numer a na emaile nie odpisuje   , a allegro jak zwykle Ci powie "subiektywna ocena kupującego" , żenada ... ale jak już napisałem powyżej jest to najlepsza motywacja do uciekania stąd ...

oznacz moderatorów

dzielo05
#10 Popularyzator#

sporo kupujących wystawia pozytywy, jednak Ci co lubią wystawiać negatywy robią to DUŻO chętniej niż Ci pierwsi.

 

oznacz moderatorów

Crow_Empire
#11 Animator#

I do czego jeszcze byś chciał Kupujących zmuszać?

oznacz moderatorów

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

czytaj ze zrozumieniem , a jeśli masz zamiar tylko trolować to źle trafiłeś ...

 

oznacz moderatorów

Crow_Empire
#11 Animator#

Nie dość, że masz dyktatorskie zapędy to jeszcze wyzywasz od trolli :]

Spokojnie, czytać ze zrozumieniem potrafię.

 

Aby uniknąć negatywów, trzeba zadbać o klienta i dobry towar. Większość sprzedawców już to potrafi i nie narzeka na negatywy. Stare czasy minęły, Allegro teraz stawia na jakość produktów i obsługi.

 

Skopiuję to co napisałem w innym poście...

 

"O coś innego chodzi, Ty chcesz wymusić komentarz a jeśli i to się nie uda to chcesz z automatu mieć pozytywa po danym czasie. Z doświadczenia wiem, że ludzie nie wystawiają komentarzy bo np Sprzedający nie zasłużył ani na pozytywa, ani negatywa a neutrale zabrano.

I teraz tak, Sprzedający da ciała, zawali warunki umowy bo wyśle z opóźnieniem, lub towar będzie niezgodny z zamówieniem. Ja stwierdzę, że nie będę Ci robił problemu z tego powodu, że wysłałeś po tygodniu a zobowiązałeś się wysłać do 24h. Odpuszczę komentarz bo na żaden nie zasłużyłeś a Ty mimo to chcesz za to mieć pozytywa. Genialny plan"

 

Nie odpisuj jak masz znowu głupoty wypisywać.

oznacz moderatorów

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

Chyba jednak nie czytasz ze zrozumieniem , napisałem że na ponad 180 transakcji w skali miesiąca otrzymałem 19 komentarzy a nie że dostaje tylko negatywne, rozumiem że te 160 transakcji było zawalonych wg. twojego toku myślenia ...  Chce otrzymywać komentarze dobre jak i złe ale powinny być aby wiedzieć co ewentualnie zmienić / poprawić  . Głupoty to ty wypisujesz  , prowadzę sprzedaż na allegro od ok 15 lat i wiem jak to wyglądało kiedyś a jak teraz , więc zachowaj te swoje nic nie wnoszące uwagi dla siebie , bo merytoryka twoich wypowiedzi jest na poziomie wszystkowiedzącego nastolatka .

oznacz moderatorów

Crow_Empire
#11 Animator#

Nie popluj się zbytnio.

 

Nie dziwię się, że masz obawy, że będą ci wystawiać więcej negatywów niż pozytywów. 

 

Po tak chamskim i prostackim popisie wiesz o czym piszesz. Wszystkowiedzący dorosły 😂🤣

oznacz moderatorów