Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam konflikt z kupującym NIk [edit].Utrudnia rozwiązanie problemu.Prosze o pomoc.
@andbed1 jak mam ci tą pomoc wysłać?
Może coś więcej napiszesz- czy może jest to problem tak błahy, że nie ma potrzeby
@andbed1 Skąd mamy mieć pewność, że to Ty masz konflikt z kupującym, a nie kupujący z Tobą? Nie mamy szklanej kuli.
@WREDZIA-W1 A ja mam kulę- taką pod pachy, ta fra nca też nie wróży.
@pulkownik66 Kula po pachy to nie wróży nic dobrego
@mwmonety Z tą kulą, jak z prezerwatywą. Lepiej mieć i nie używać- jak nie mieć i potem żałować.
@pulkownik66 Lepsza kula po pachy niż k...s do ziemi co z tego że długi jak nie stoi.
@pulkownik66 To leciało zgoła inaczej - "lepiej mieć i nie potrzebować, niż potrzebować, a nie mieć"😂
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@pulkownik66 Musi być szklana.
@andbed1 Opisz skrótowo problem i poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c&subjectId=a6835b66-a...
@andbed1 napisał: "Mam konflikt z kupującym NIk J***9. Utrudnia rozwiązanie problemu.Prosze o pomoc."
Napisz coś więcej. Chodzi o ten budowlany osuszacz? Pewnie kupujący-pieniacz narzeka, że bądź co bądź powystawowy sprzęt był zbyt długo prezentowany na zbyt wielu budowach.
Typowe, na CL z nim!
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@andbed1 Jeżeli tak jest to powinieneś rozwiązać to poprzez Allegro. Wówczas będzie wszystko czarno na białym i pracownik włączy się w rozwiązanie problemu;https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c&subjectId=a6835b66-a...
Problem dotyczy nie tyle jakości osuszacza co zniszczen w transporcie.klient zarzuca nam że taki zniszczony towar sprzedajem.Sku...........,nstwo.
@andbed1 Duże emocje. Może jednak jakość polubownie da się rozwiązać.
spokój ,rozmowa i joga ,emocje opadną może dojdziecie do porozumienia.
Jeśli nie radzisz sobie w pisaniu w jednym wątku i zakładasz drugi, aby udzielić odpowiedzi w pierwszym, to nie dziwię się, że nie radzisz sobie w sprzedaży na Allegro. Klient napisał, że nie przyjąłeś zwrotu, a masz taki obowiązek. Nieważne, że byłeś w tym czasie w Niemczech. Zwrot to jest zwrot, a nie reklamacja. W ciągu 14 dni kupujący ma prawo odstąpić od umowy i odesłać towar, a Ty nie możesz go nie odebrać. Klient nie ma też obowiązku uprzedzać o zwrotach, może odesłać towar wraz z oświadczeniem o rezygnacji.
Allegro uprzedzi, najtaniej i najłatwiej, problem z głowy 😉