Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moje konto zostało w niewytłumaczalny sposób zablokowane i 4 lipca otrzymałem wiadomość e-mail o następującej treści:
Twoje konto Allegro zostało zawieszone z powodu negatywnej weryfikacji przez dostawcę płatności. Twoje konto Allegro zostało zawieszone na podstawie punktu 8.4 naszego Regulaminu. Sekcja 8.4 naszego Regulaminu.
Próbowałem odpowiedzieć na e-mail, aby zapytać obsługę klienta Allegro, ale czułem się jak robot, a następnie otrzymałem następującą odpowiedź:
Witam,
Dziękuję za wiadomość i przepraszam za oczekiwanie.
Przepraszam za oczekiwanie, ale zgodnie z Regulaminem Allegro, punkt 2.12, Twoje zgłoszenie nie powiodło się, ponieważ podane dane nie mogły zostać pozytywnie zweryfikowane. Jestem naprawdę zdziwiony, nigdy nie otrzymałem wiadomości ani e-maila od Allegro z prośbą o ponowną weryfikację, kiedy otrzymałem tego e-maila, poszedłem zapytać mojego operatora płatności i otrzymałem odpowiedź, że nie ma problemu z moim kontem
, powiedzieli mi, żebym zapytał Allegro, ale nie mogłem uzyskać żadnej użytecznej odpowiedzi od klienta.
Jestem uczestnikiem programu allegro One Fulfillment, moje przesyłki są w magazynie allegro i jest jeszcze kilka przesyłek w drodze, jestem naprawdę zasmucony, że moje konto zostało nagle zbanowane bez powodu, obsługa klienta allegro odpowiadała mi szablonowo i zdawkowo. Wpływ tego na moje życie jest ogromny.
Mam nadzieję, że prawdziwa obsługa klienta allegro pomoże mi rozwiązać problem!!!......

Cześć @QiaWanCF, widzę, że kontaktowałeś się z nami w zgłoszeniu nr 52968639 i otrzymałeś odpowiedź od pracowników Działu Bezpieczeństwa. W tej sprawie prosimy o dalszą korespondencję właśnie w tym zgłoszeniu.
Odpowiedź działu obsługi klienta znajduje się poniżej:
Witam,
Uprzejmie informuję, że podtrzymujemy nasze stanowisko opisane wcześniej. Jeśli w kolejnej wiadomości nie pojawią się nowe wątki merytoryczne, pozwolimy sobie zamknąć komunikację bez udzielania odpowiedzi.