anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konto zostało zablokowane

emilos19851502
#1 Nowicjusz

Witam, moje konto ok 24 lutego zostało zablokowane. W celu wyjaśnienia napisalem do działu pomocy lecz dostałem tylko automatyczną odpowiedz, że na moje konto ktoś sie włamał i wysyłał linki niewiadomego pochodzenia do innych użytkowników. Zostałem automatycznie wylogowany i poproszony o zmiane hasła, co uczyniłem oraz włączyłem logowanie dwuetapowe. Po wykonanych czynnościach skontaktowałem sie ponownie kilka razy, lecz żadnej odpowiedzi nie uzyskałem. Od około 3 tygodni mam zablokowane konto i żadnego odzewu ze strony allegro. Jedynie co moge zrobić to spłacać raty Allegro Pay. Konto posiadam prawie od 16 lat i nigdy nie miałem takich problemów. Proszę o jakikolwiek kontakt w tej sprawie.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @emilos19851502, dziękuje za Twoje zgłoszenie.

Badam sprawę, wrócę jak tylko dowiem się więcej 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

xskylxx
#9 Pomysłodawca

To niedopuszczalne, że od trzech tygodni nie otrzymałeś żadnej konkretnej odpowiedzi, mimo iż podjąłeś wszystkie wymagane kroki, aby zabezpieczyć swoje konto. Skoro Allegro stwierdziło włamanie, powinno nie tylko poinformować Cię o tym fakcie, ale również umożliwić dalszą weryfikację i odzyskanie dostępu do konta.

Fakt, że nadal masz obowiązek spłacać raty Allegro Pay, a jednocześnie nie możesz korzystać z konta, pokazuje, że sytuacja wymaga natychmiastowego rozwiązania. Sugeruję skontaktowanie się z Allegro przez formularz kontaktowy w zakładce "Moje konto", a jeśli to nie przyniesie efektu, warto rozważyć oficjalną reklamację lub kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumenta.

Allegro powinno udzielić jasnej odpowiedzi – czy planują przywrócenie konta, czy też blokada jest ostateczna i na jakiej podstawie została nałożona."**

Dzięki temu podkreślasz absurd sytuacji, ale jednocześnie wskazujesz konkretne działania, które można podjąć. Jeśli nie masz jeszcze odpowiedzi od Allegro, warto także spróbować skontaktować się z nimi przez media społecznościowe (Facebook/Twitter Allegro Pomoc) – czasem takie publiczne zgłoszenia przyspieszają reakcję.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@emilos19851502 Wracam z dobrymi wieściami 🙂

Konto zostało odblokowane. Daj proszę znać gdyby wystąpiły dalsze trudności.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów