Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Zmieniłem numer konta w Waszej aplikacji i potwierdziłem go przez system. Następnie aplikacja poprosiła mnie o potwierdzenie tożsamości. Znalazłem odpowiednią sekcję i załadowałem skan paszportu, ale nie jestem pewien, czy proces został poprawnie zakończony, ponieważ nie widzę opcji potwierdzenia zmian ani nie rozumiem, czy muszę podjąć dodatkowe kroki.
Proszę o informację, co powinienem zrobić dalej, aby potwierdzić zmiany i skutecznie wypłacić środki z konta.
Z góry dziękuję za pomoc.
Z poważaniem,
Maksym
A dlaczego te zmiany, skąd ta potrzeba, dowód? jak zmieniasz to po co skan dowodu a nie paszportu!
Cześć @Maxym0812. Zależy mi na bezpieczeństwie Twoich danych, dlatego proszę, abyś w tej sprawie napisał przez formularz. Doradcy sprawdzą na jakim etapie jest weryfikacja i będą mogli udzielić Ci szczegółowych informacji na ten temat.