anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

konto

Maxym0812
#1 Nowicjusz#

 

Dzień dobry,

Zmieniłem numer konta w Waszej aplikacji i potwierdziłem go przez system. Następnie aplikacja poprosiła mnie o potwierdzenie tożsamości. Znalazłem odpowiednią sekcję i załadowałem skan paszportu, ale nie jestem pewien, czy proces został poprawnie zakończony, ponieważ nie widzę opcji potwierdzenia zmian ani nie rozumiem, czy muszę podjąć dodatkowe kroki.

Proszę o informację, co powinienem zrobić dalej, aby potwierdzić zmiany i skutecznie wypłacić środki z konta.

Z góry dziękuję za pomoc.

Z poważaniem,
Maksym

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

A dlaczego te zmiany, skąd  ta potrzeba, dowód? jak zmieniasz to po co skan dowodu a nie paszportu!

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Maxym0812. Zależy mi na bezpieczeństwie Twoich danych, dlatego proszę, abyś w tej sprawie napisał przez formularz. Doradcy sprawdzą na jakim etapie jest weryfikacja i będą mogli udzielić Ci szczegółowych informacji na ten temat.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów