Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Bardzo proszę kogoś z moderatorów o pomoc. Sytuacja przedstawia się następująco
Na początku tego roku wypowiedziałam umowę, uregulowałam wszystkie rachunki i zamknięte zostało 1 z moich kont. Nie miałam już do niego dostępu, nie było możliwości logowania i tym samym nie byłam świadoma,że zostaje obciążana kosztami z tytułu allegro protect. Z tego powodu nałożono blokady na dwa inne moje konta. Uregulowałam wszystkie należności ( wysłałam potwierdzenie przelewu) i po 30 dniach blokady miały zostać zdjęte, ale wciąż konta są zablokowane. ( a 30dni dawno minęło) Piszę w tej sprawie już któryś raz z kolei i każdy mnie zbywa, odsyła by kontaktować się z poziomu innego konta i tak w kółko od 2 tygodni. Z poziomu konta przez które jest blokada nie mogę napisać, bo od stycznia już nie istnieje, a z kont które są zablokowane odsyłają mnie z jednego na drugie. Nikt nie wie dlaczego blokada wciąż jest i odsyła by pisać gdzie indziej. Proszę o odblokowanie moich 2 kont tak bym mogła normalnie pracować.
Proszę moderatora o interwencję w mojej sprawie
Moderacja ci nie pomoże w tym, nie zajmują ":żadnego" stanowiska, tylko dział bezpieki. Tylko mail.
Cześć @aniaPEEWIT. Kwestię blokady konta możesz wyjaśnić tylko w prywatnej korespondencji mailowej. Nie mam możliwości przyspieszenia rozpatrywania zgłoszenia lub interwencji w tej sytuacji.
Dodam, że powielanie spraw nie przyspieszy ich weryfikacji.