anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Korekta faktury po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przez Allegro protect

MAMY ROZWIĄZANIE!
zielone-biuro_pl
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Klienta zamówienie wysłaliśmy w 2 paczkach, kurier dostarczył jedną z nich (choć obie w systemie widniały jako odebrane). Klient wystąpił o zwrot środków z Allegro protect. Jego wniosek został rozpatrzony pozytywnie i Allegro zwróciło jemu środki (my nie zostaliśmy obciążeni). Klient domaga się od Nad korekty faktury - ale przecież nie mogę jej wystawić bo My nie zwracamy Jemu środków i zamówienie zostało przez Nas w pełni zrealizowane. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
mdrogeria
#21 Demiurg#

@zielone-biuro_pl nie możesz wystawić bo nie zwracałeś środków , Protect jest rekompensatą , klient ma to zaksięgować jak każde inne odszkodowanie .

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

tego jeszcze nie grali - odszkodowanie od allegro ma rozliczać ktoś inny 🙂

kolejny przypadek kupującego, który nie rozumie czynności prawnych w jakich bierze udział.

@zielone-biuro_pl absolutnie nic nie wystawiaj - niech to sobie kupujący sam rozliczy zgodnie z prawem, jak Cię wkurzył lub napisał negatywa możesz mu odpowiedzieć, że

poprosisz odpowiednie urzędy by to sprawdziły 🙂

 

 

 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@RED mnie tylko jedno zastanawia jak to zaksięgować jak by w tym przypadku obciążyli sprzedawcę, bo z jednej strony odszkodowanie od allegro a z drugiej masz na fakturze od allegro koszty wypłatę netto z protect ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@zielone-biuro_pl Ty sprzedałeś, nie masz towaru, masz kasę, faktura - sprzedaż rozliczona, Twoja rola się tu kończy 🙂

Kupujący dostał odszkodowanie, od allegro niech walczy z allegro, stworzyli coś co nie wiadomo czym jest 😉 

Napisz mu że to kasa od Allegro i podeślij link do kontakty 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@zielone-biuro_pl A to żart z tą FV. ma rekompensatę i jeszcze chce korekty!

oznacz moderatorów
zielone-biuro_pl
#8 Zapaleniec#

Dzięki, odpisałem klientowi, że nie możemy wystawić korekty, ponieważ towar wysłaliśmy, pieniędzy nie zwracaliśmy. Na razie nic nie odpisał, zobaczymy co dalej. W każdym razie dziękuje wszystkim za pomoc.

oznacz moderatorów