Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klienta zamówienie wysłaliśmy w 2 paczkach, kurier dostarczył jedną z nich (choć obie w systemie widniały jako odebrane). Klient wystąpił o zwrot środków z Allegro protect. Jego wniosek został rozpatrzony pozytywnie i Allegro zwróciło jemu środki (my nie zostaliśmy obciążeni). Klient domaga się od Nad korekty faktury - ale przecież nie mogę jej wystawić bo My nie zwracamy Jemu środków i zamówienie zostało przez Nas w pełni zrealizowane. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
@zielone-biuro_pl nie możesz wystawić bo nie zwracałeś środków , Protect jest rekompensatą , klient ma to zaksięgować jak każde inne odszkodowanie .
tego jeszcze nie grali - odszkodowanie od allegro ma rozliczać ktoś inny 🙂
kolejny przypadek kupującego, który nie rozumie czynności prawnych w jakich bierze udział.
@zielone-biuro_pl absolutnie nic nie wystawiaj - niech to sobie kupujący sam rozliczy zgodnie z prawem, jak Cię wkurzył lub napisał negatywa możesz mu odpowiedzieć, że
poprosisz odpowiednie urzędy by to sprawdziły 🙂
@RED mnie tylko jedno zastanawia jak to zaksięgować jak by w tym przypadku obciążyli sprzedawcę, bo z jednej strony odszkodowanie od allegro a z drugiej masz na fakturze od allegro koszty wypłatę netto z protect ?
@zielone-biuro_pl Ty sprzedałeś, nie masz towaru, masz kasę, faktura - sprzedaż rozliczona, Twoja rola się tu kończy 🙂
Kupujący dostał odszkodowanie, od allegro niech walczy z allegro, stworzyli coś co nie wiadomo czym jest 😉
Napisz mu że to kasa od Allegro i podeślij link do kontakty 🙂
@zielone-biuro_pl A to żart z tą FV. ma rekompensatę i jeszcze chce korekty!
Dzięki, odpisałem klientowi, że nie możemy wystawić korekty, ponieważ towar wysłaliśmy, pieniędzy nie zwracaliśmy. Na razie nic nie odpisał, zobaczymy co dalej. W każdym razie dziękuje wszystkim za pomoc.