Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Wyjaśnijcie mi proszę, bo nie rozumiem....
Jeżeli kupujący wystawi ocenę negatywną z oznaczeniem "nieterminowa dostawa", to
-BĘDZIECIE JĄ WYKUCZAĆ AUTOMATYCZNIE - jeżeli powodem jest opóźnienie po stronie przewoźnika
ALE
Jeżeli przesyłka dotarła do Klienta TERMINOWO, nie było opóźnień po stronie przewoźnika, ani po stronie sprzedawcy
- to takiej oceny nie wykluczycie, ani nie usuniecie?
Możecie wyjaśnić wasz sposób myślenia? Bardzo proszę.
@jolantab domyślam się, że odnosisz się do korespondencji w sprawie nr 44953654.
Rozumiem, że nie jesteś zadowolona z tej decyzji, przykro mi, jednak nie jestem w stanie pomóc w tej sprawie, wszystkie informacje zostały Ci przekazane w korespondencji e-mail.
Kupująca w komentarzu zaznaczyła nie tylko "Nieterminowa dostawa" (zgodnie z przewidywanym czasem dostawy przesyłka miała dotrzeć do niej 2.09, a dotarała 3.09), ale również "Opóźniony zwrot pieniędzy", co jest subiektywną opinią, której nie możemy podważyć.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Poczekaj, poczekaj....
Kupująca w komentarzu zaznaczyła
"Nieterminowa dostawa" (zgodnie z przewidywanym czasem dostawy przesyłka miała dotrzeć do niej 2.09, a dotarała 3.09)"
Rozumiem, że dla opóźnień logistycznych - gdzie z automatu wykluczacie oceny negatywnej liczy się czas ZADEKLAROWANY przez wysyłającego
A dla przesyłek nadanych zgodnie z ZADEKLAROWANYM czasem, gdzie nie bylo opóźnień - bierzecie pod uwagę termin który wynika zwaszego algorytmu?
Serio?
Wytłumaczysz tą logikę?
Co do wspomnianego przez Ciebie, a wskazanego przez kupującego "opóźnienionego zwrotu pieniedzy" - nie ma dla allegro znaczenia, że zwrotu pieniędzy NIE BYLO?
A skoro nie było, to nie mógł być on opóźniony...
Wyjaśnisz?
@jolantab decyzja o wykluczeniu komentarza nie należy do mnie, więc dyskusja tutaj niczego nie zmieni. Ocena nie może być usunięta, ponieważ jest tam zarówno informacja o dostawie (która rzeczywiście dotarła do kupującej później, niż wynikało z przewidywanego czasu dostawy) jak i o zwrocie. Wszystkie informacje otrzymałaś w korespondencji e-mail, możesz odwołać się od tej decyzji (w tej samej korespondencji).
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Czy możesz mi jednak odpowiedzieć na moje pytanie?
Dlaczego dla opóźnień logistycznych - gdzie z automatu wykluczacie oceny negatywnej liczy się czas ZADEKLAROWANY przez wysyłającego
A dla przesyłek nadanych zgodnie z ZADEKLAROWANYM czasem, gdzie nie bylo opóźnień - bierzecie pod uwagę termin który wynika z waszego algorytmu?
Możesz mi to wyjaśnić?
Dopytuję, ponieważ jest to wasze celowe działanie ma szkodę sprzedawców.
Bardzo proszę o przedstawienie oficjalnego stanowiska allegro.
Zwróć uwagę na to, że w tym wątku nie zwróciłam się z prośbą do ciebie o usunięcie oceny.
Moja prośba dotyczy wyjaśnienia zagadnienia opisanego powyżej.
Więc proszę o odpowiedź na kwestie poruszone tutaj.
Próby rozmowy z moderatorkami to trochę wygląda jak błaganie o litość przed egzekucją. Każdego dnia czytam o problemach innych sprzedających tu na Allegro i czytam z przerażeniem.
Współczuję.
@la_nika
""Opóźniony zwrot pieniędzy", co jest subiektywną opinią, której nie możemy podważyć. "
Jak nie? Możecie sprawdzić kiedy sprzedawca otrzymał zwrot i kiedy zlecił zwrot pieniędzy przez Allegro Finanse. To nie jest subiektywna sprawa, tylko czysta matematyka. Wydaje mi się, ze np. zwrot po 1 godzinie, to chyba każdy uzna, ze nie był opóźniony, a to, ze Allegro Klientowi zwróciło dopiero po 3 dniach roboczych chyba nie powinno iść na konto sprzedającego?
@jolantab opinia kupującej nie dotyczy tylko opóźnionej dostawy, ale również zwrotu. W wiadomości e-mail napisaliśmy wyraźnie:
"Kupujący wskazał w ocenie opóźniony zwrot środków, jest to jego subiektywna opinia" oraz
"to indywidualne odczucie klienta, którego nie możemy podważyć. Kupujący ma prawo wystawić taką ocenę, nie narusza Regulaminu."
Cały czas piszesz o nieterminowej dostawie, a ocena kupującej składa się z dwóch elementów, nie możemy jej usunąć, ponieważ nie odnosi się tylko do terminowej dostawy, ale też do opóźnionego zwrotu. Ocenę moglibyśmy wykluczyć z jakości, gdyby odnosiła się tylko do dostawy, a przesyłka zostałaby nadana w terminie.
Jeśli jest zachowany ustawowy termin na zwrot lub przepisy o wstrzymaniu się ze zwrotem do momentu odbioru przesyłki rejestrowanej to to nie jest subiektywna opinia tylko działanie na szkodę kupującego poprzez serwis allegro zostawiając opinie za którą ten beknie w sądzie @la_nika więc powinniście zadki ruszyć i to ściągnąć zanim ktoś kupującemu zrobi z tyłka jesień średniowiecza
@jolantab @az1rael - takie wpisy powinny być obowiązkowo usuwane lub publicznie komentowane przez sam serwis
Kupująca w komentarzu zaznaczyła nie tylko "Nieterminowa dostawa" (zgodnie z przewidywanym czasem dostawy przesyłka miała dotrzeć do niej 2.09, a dotarała 3.09), ale również "Opóźniony zwrot pieniędzy", co jest subiektywną opinią, której nie możemy podważyć.
@la_nika ty to piszesz na poważnie? serwis dał ciała publikując nieprawdziwe informacje lub wprowadzające w błąd konsumenta
(pomyłka swoich w przewidywaniach i przetrzymywanie pieniędzy ) - i za to ma odpowiadać sprzedawca?
Gdzie w regulaminie serwisu jest napisane, że za błędy i zaniechania allegro odpowiada sprzedawca?
My otrzymujemy negatywy za dziadowskie działanie wysyłek allegro, zamykanie przez serwis dyskusji, sugerowanie spółkom z o.o., że mają ustawowe prawo do dostąpienia od umowy, utrudnianie anulowania zamówienia czy sugerowanie błędnego czasu dostawy oraz ukrywanie regulaminu ofert i serwisu.
@la_nika parafrazując Ciebie "to indywidualne odczucie" - jakie są moje odczucia w tym temacie?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
PO RAZ KOLEJNY, DLACZEGO NIE ODPOWIADASZ NA MOJE PYTANIE?
W tym wątku nie zwróciłam się z prośbą do ciebie o usunięcie oceny.
Proszę o wyjaśnienie:
Dlaczego dla opóźnień logistycznych - gdzie z automatu wykluczacie oceny negatywnej liczy się czas ZADEKLAROWANY przez wysyłającego
A dla przesyłek nadanych zgodnie z ZADEKLAROWANYM czasem, gdzie nie bylo opóźnień - bierzecie pod uwagę termin który wynika z waszego algorytmu?
CZY TAK JEST?
TAK CZY NIE?
MOZESZ W KOŃCU WYJAŚNIĆ?
Wyjaśnienie wymaga odnalezienia zaginionej książki cytatów i formułek. 5000 pracowników szuka od kilku dni ... 😉
@jolantab tak nie jest. W obu przypadkach bierzemy pod uwagę, czy przesyłka została nadana w terminie. Nie bierzemy pod uwagę terminu wynikającego z obliczeń naszego algorytmu.
I w przypadku komentarza o którym piszemy, gdyby kupująca zaznaczyła tylko "Nieterminowa dostawa" to ta ocena byłaby wykluczona.
Jeśli chodzi o tę drugą kwestię to nie jestem w stanie odpowiedzieć na takie hipotetyczne pytanie.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Nie, moje pytanie nie jest "hipotetyczne"
Zadam je ponownie:
Jeżeli kupujący wystawi ocenę negatywną gdzie poda dwie informacje:
1. bezspornie NIEPRAWDZIWA (Nieterminowa dostawa) - potwierdziłaś, że jest nieprawdziwa
2. Nie jesteście w stanie ustalić czy jest prawdziwa (Opóźniony zwrot pieniędzy) -napisałaś: co jest subiektywną opinią, której nie możemy podważyć.
To czy taka ocena transakcji JEST czy NIE JEST zgodna z Regulaminem? Jako obrazująca rzeczywisty przebieg transakcji?
Proszę o wyjaśnienie, TAK czy NIE?
@jolantab odpowiedź otrzymałaś już w przytoczonej wielokrotnie korespondencji e-mail i dalsza dyskusja tutaj nie ma sensu. Ocena nie jest niezgodna z regulaminem, dlatego otrzymałaś odpowiedź, że nie zostanie usunięta. Jeśli masz wątpliwości, to kontynuuj proszę korespondencję e-mail, prowadzisz ją z zespołem zajmującym się komentarzami, więc będą mogli to wyjaśnić.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Nie rozumiem, dlaczego wciąż odsyłasz mnie do korespondencji e-mail? Ten wpis nie dotyczy korespondencji e-mail.
Ten wpis dotyczy INTERPRETACJI przez Allegro własnych zapisów.
Problem nie jest nowy, wielokrotnie się powtarza, więc chcę poznać oficjalne stanowisko Allegro w interpretacji własnego Regulaminu, a konkretnie
Punkt 11.5 tego Regulaminu stanowi:
"Oceny i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji "
Jaka jest interpretacja tego zapisu przez Allegro?
Jeżeli jedna część oceny zawiera informacje NIE zgodne z rzeczywistym przebiegiem transakcji, a druga część oceny zawiera informacje, które uznajecie, że nie jesteście w stanie ustalić czy są prawdziwe to CZY TA OCENA JEST ZGODNA Z REGULAMINEM ALLEGRO?
Czy jeżeli w ocenie kupujący nakłamie ile wlezie, i bez spornie można to stwierdzić, ale dodatkowo znajdzie się tam informacja, której nie jesteście w stanie zweryfikować - to czy taka ocena jest zgodna z Regulaminem?
I proszę nie pisz że to pytanie hipotetyczne.
@jolantab ja z kolei nie rozumiem, dlaczego wciąż nie napisałaś w tej korespondencji. Gadane nie jest miejscem na rozstrzyganie tej kwestii. Jeśli masz zastrzeżenia odnośnie do otrzymanej decyzji, chcesz podważyć argumentację Doradców, zgłoś to proszę w korespondencji do której wciąż Cię odsyłam.
Napisałam na Gadane, ponieważ oczekuję OFICJALNEJ INTERPRETACJI przez Allegro postanowień zawartych w Regulaminie Allegro.
Okazuje się bowiem, że ta interpretacja jest bardzo różna, w zależności do którego pracownika wpadnie pytanie.
Nie daje to poczucia stabilności.
Czy interpretacja przez was samych waszego regulaminu jest tak trudna, że bardzo unikasz odpowiedzi na forum?
Proszę wyjaśnij mi to.
-----------------------------------------------------
Punkt 11.5 tego Regulaminu stanowi:
"Oceny i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji "
Jaka jest interpretacja tego zapisu przez Allegro?
Jeżeli jedna część oceny zawiera informacje NIE zgodne z rzeczywistym przebiegiem transakcji, a druga część oceny zawiera informacje, które uznajecie, że nie jesteście w stanie ustalić czy są prawdziwe to CZY TA OCENA JEST ZGODNA Z REGULAMINEM ALLEGRO?
----------------------------------------------------------------
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Jeszcze jedna kwestia WYMAGA WYJAŚNIENIA.
Jeżeli kupujący wystawi ocenę negatywną gdzie poda dwie informacje:
1. bezspornie NIEPRAWDZIWA
2. Nie jesteście w stanie ustalić czy jest prawdziwa,
To czy taka ocena transakcji JEST czy NIE JEST zgodna z Regulaminem? Jako obrazująca rzeczywisty przebieg transakcji?
Proszę o wyjaśnienie, TAK czy NIE?
wg prawa serwis ma obowiązek sprawdzać zasadność komentarza i usuwać takie nieprawdziwe wpisy
zobacz co pisałem w 2020 roku
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096