anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena negatywna z oznaczeniem "nieterminowa dostawa"

jolantab
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Wyjaśnijcie mi proszę, bo nie rozumiem....

Jeżeli kupujący wystawi ocenę negatywną z oznaczeniem "nieterminowa dostawa", to 

-BĘDZIECIE JĄ WYKUCZAĆ AUTOMATYCZNIE - jeżeli powodem jest opóźnienie po stronie przewoźnika

ALE

Jeżeli przesyłka dotarła do Klienta TERMINOWO, nie było opóźnień po stronie przewoźnika, ani po stronie sprzedawcy

- to takiej oceny nie wykluczycie, ani nie usuniecie?

Możecie wyjaśnić wasz sposób myślenia? Bardzo proszę.

 

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab domyślam się, że odnosisz się do korespondencji w sprawie nr 44953654. 
Rozumiem, że nie jesteś zadowolona z tej decyzji, przykro mi, jednak nie jestem w stanie pomóc w tej sprawie, wszystkie informacje zostały Ci przekazane w korespondencji e-mail. 
Kupująca w komentarzu zaznaczyła nie tylko "Nieterminowa dostawa" (zgodnie z przewidywanym czasem dostawy przesyłka miała dotrzeć do niej 2.09, a dotarała 3.09), ale również "Opóźniony zwrot pieniędzy", co jest subiektywną opinią, której nie możemy podważyć. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Poczekaj, poczekaj....

Kupująca w komentarzu zaznaczyła 

"Nieterminowa dostawa" (zgodnie z przewidywanym czasem dostawy przesyłka miała dotrzeć do niej 2.09, a dotarała 3.09)"

Rozumiem, że dla opóźnień logistycznych - gdzie z automatu wykluczacie oceny negatywnej liczy się czas ZADEKLAROWANY przez wysyłającego

A dla przesyłek nadanych zgodnie z ZADEKLAROWANYM czasem, gdzie nie bylo opóźnień - bierzecie pod uwagę termin który wynika zwaszego algorytmu?

Serio?

Wytłumaczysz tą logikę?

Co do wspomnianego przez Ciebie, a wskazanego przez kupującego "opóźnienionego zwrotu pieniedzy" - nie ma dla allegro znaczenia, że zwrotu pieniędzy NIE BYLO?

A skoro nie było, to nie mógł być on opóźniony...

Wyjaśnisz?

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab decyzja o wykluczeniu komentarza nie należy do mnie, więc dyskusja tutaj niczego nie zmieni. Ocena nie może być usunięta, ponieważ jest tam zarówno informacja o dostawie (która rzeczywiście dotarła do kupującej później, niż wynikało z przewidywanego czasu dostawy) jak i o zwrocie. Wszystkie informacje otrzymałaś w korespondencji e-mail, możesz odwołać się od tej decyzji (w tej samej korespondencji). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Czy możesz mi jednak odpowiedzieć na moje pytanie?

Dlaczego dla opóźnień logistycznych - gdzie z automatu wykluczacie oceny negatywnej liczy się czas ZADEKLAROWANY przez wysyłającego

A dla przesyłek nadanych zgodnie z ZADEKLAROWANYM czasem, gdzie nie bylo opóźnień - bierzecie pod uwagę termin który wynika z waszego algorytmu?

Możesz mi to wyjaśnić?

Dopytuję, ponieważ jest to wasze celowe działanie ma szkodę sprzedawców.

Bardzo proszę o przedstawienie oficjalnego stanowiska allegro.

Zwróć uwagę na to, że w tym wątku nie zwróciłam się z prośbą do ciebie o usunięcie oceny.

Moja prośba dotyczy wyjaśnienia zagadnienia opisanego powyżej.

Więc proszę o odpowiedź na kwestie poruszone tutaj.

oznacz moderatorów