anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wygenerowania etykiety Pocztex w systemie allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
SilverLadyAnna
#10 Popularyzator#

Próbuję  wygenerować etykietę do zamówienia nr cbf26670-81b1-11ef-ab9f-d92d55b6463e 

System jednak twierdzi, że adres ulicy sklepu żabka, w którym klientka ma odebrać przesyłkę, jest nieprawidłowy (brak numeru ulicy).  Jednak gdy próbuję samodzielnie wybrać tenże punkt z mapy wyświetalnej w systemie allegro, adres jest taki sam, jak podała klientka, ale system nadal nie puszcza. Zrzuty poniżej.

Proszę o pomoc.  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

SilverLadyAnna_0-1728025758783.jpeg

SilverLadyAnna_1-1728025819941.jpeg

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SilverLadyAnna kliknij proszę "zmień dane odbiorcy" i dodaj spację między ulicą i numerem budynku. To powinno pomóc. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
SilverLadyAnna
#10 Popularyzator#

Ale dane odbiorcy są inne niż dane punktu odbioru. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SilverLadyAnna poproszę o zrzut ekranu jak to wygląda, gdy klikasz "zmień dane odbiorcy", ponieważ w systemie widzę, że są takie same i brakuje spacji między ulicą, a numerem budynku. Nie zamazuj proszę danych kupującej, tylko ja je zobaczę. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
SilverLadyAnna
#10 Popularyzator#

Pomogła zmiana, o której piszesz. Wydrukowałam etykietę, dziękiuję Ci za pomoc.

oznacz moderatorów