Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbuję wygenerować etykietę do zamówienia nr cbf26670-81b1-11ef-ab9f-d92d55b6463e
System jednak twierdzi, że adres ulicy sklepu żabka, w którym klientka ma odebrać przesyłkę, jest nieprawidłowy (brak numeru ulicy). Jednak gdy próbuję samodzielnie wybrać tenże punkt z mapy wyświetalnej w systemie allegro, adres jest taki sam, jak podała klientka, ale system nadal nie puszcza. Zrzuty poniżej.
Proszę o pomoc. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@SilverLadyAnna kliknij proszę "zmień dane odbiorcy" i dodaj spację między ulicą i numerem budynku. To powinno pomóc.
Ale dane odbiorcy są inne niż dane punktu odbioru.
@SilverLadyAnna poproszę o zrzut ekranu jak to wygląda, gdy klikasz "zmień dane odbiorcy", ponieważ w systemie widzę, że są takie same i brakuje spacji między ulicą, a numerem budynku. Nie zamazuj proszę danych kupującej, tylko ja je zobaczę.
Pomogła zmiana, o której piszesz. Wydrukowałam etykietę, dziękiuję Ci za pomoc.