Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uważam, że Allegro powinno na swojej głównej stronie "powiesić" informację do wszystkich Klientów, że w związku z aktualną sytuacją, czasy dostaw mogą ulec wydłużeniu...
Sprzedaż realnie przenosi się do internetu, Sprzedawcy mogą nie być w stanie realizować wszystkiego na czas.. poza tym nie wiadomo jak będzie z transportem.. ogólnie- jest dużo niewiadomych i wszystko zaczyna funkcjonować inaczej...
No i oczywiście, co się z tym wiąże , Sprzedający czasowo nie powinni być obciążani spadkiem ocen za terminowość dostaw...
@CommunityDawid czy rozważycie takie opcje?
moim zdaniem w momencie tworzenia cennika powinna być możliwość wpisania dodatkowej wiadomości dotyczącej wysyłki tak jak to jest w aukcji, teraz muszę ręcznie zmieniać 300 aukcji aby dopisać coś do zakładki dodatkowe informacje o dostawie
ja musiałabym zmieniać w 2000 aukcji...
ja kiedys zmieniałem w kazdej osobno a mozna zaznaczyć wszystkie i zmienic grupowo
@kosiarz-84 Co możesz zmienić grupowo? Tylko informacje schowane w zakładkach, których nikt nie czyta.
Przydałoby się przywrócenie możliwości automatycznego dodania tekstu do wybranych aukcji w ramach zbiorowej edycji. Kiedyś było, nie rozumiem, komu przeszkadzało.
Grupo np koszt wysylki jesli jest taki sam
@kosiarz-84 Tak, ale tu chodzi o przywrócenie możliwości dodawania informacji tekstowej do opisu aukcji.
Według mnie w każdej ofercie powinno być miejsce na wpis awaryjny. Wpisujesz w jedno miejsce, pojawia się w wszystkich ofertach. Kiedyś wystarczyło mieć na górze każdej oferty wklejony biały obrazek 1x1 pixel i w razie potrzeby się go podmieniało na większy z ważną informacją. Teraz zamiast tego jest prowizja od prowizji.
@MK-Online Dokładnie o tym pisałem. Powinna zostać przywrócona opcja zbiorowego dodawania krótkiego tekstu do opisu aukcji. Ludzie mają teraz różne problemy, i każdy powinien taką informację dopasować indywidualnie do swojej oferty.
ja kiedyś tak sobie z tym radziłem że ten obrazek 1x1 trzymałem na swoim serwerze i wystarczyło tylko jeden plik podmienić. kiedyś to dla oszusta pole do popisu. Ale teraz allegro pamięta wszystkie zmiany w ofertach. Teraz rzeczywiście nieprzewidziane sytuacje dla rzetelnych sprzedawców mogą oznaczać korygowanie tysięcy aukcji. Przecież w sumie nikt nie zagląda w zakładkę "o sprzedającym"
Myślę że nie trzeba dopisywać, ludzie wiedzą co się dzieje i są na takie rzeczy wyrozumiali ( własne doświadczenie przez ostatni miesiąc)
Jeśli już wiesz że czegoś nie będzie w danym terminie to po prostu przygotuj formułkę mailową którą będziesz wysyłał do Klienta z informacja że sytuacja jest taka i taka i nie dasz rady się utrzymać w danym terminie.
Ominiesz marnowanie czasu na dodawanie informacja której i tak nikt nie przeczyta, maila czy też sms z pewnością ktoś odczyta prędzej, a z perspektywy Klienta będzie to widziane jako dbałość o jakość usługi.