Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Obiecałem sobie, że nie bedę się denerwował, bo szkoda zdrowia, ale mimo wszystko krew mnie zalewa na takie coś.
Klient zakupił lusterko, zgłasza zwrot (niezgodne z opisem) i rozpoczyna dyskusję. Kulturalnie pytam w czym problem itd. Staram się wytłumaczyć, że zapewne pomylił się przy zakupie bo do tego auta idą 3 rózne rodzaje lusterek, a on zapewne nie doczytał pełnego opisu, gdzie jest podany rok produkcji itd. Można przecież wymienić jeśli taka jest jego wola. Myślałem, że go przekonałem, niestety.
Dzisiaj patrzę komentarz (pozytywny) tylko co z tego, skoro wszystkie oceny po 1 gwiazdce, zgodność, obsługa i wysyłka. A paczka zwrotna pewno w drodze. Reasumując - towar nie sprzedany, a oceny za transkację w dół, bo klient sobie ulżył na sprzedawcy, który nawet nie wie o co dokładnie chodziło ??
I niech mi ktoś powie, że ten system komentarzy i ocen nie jest chory.
@mikeza Też masz takie wiadomości od kupujących w stylu " Proszę poinformować kuriera, żeby dostarczył przesyłkę między godziną tą a tą " ? Bo u mnie to nagminne 😁
Budzi się taki rano i pewnie pierwsza jego myśl " Muszę dzisiaj komuś dokopać" a potem robi zakupy na Allegro 😂
@Kaliope_Brzeg to norma, są tacy co wymagają przy allegro poleconym, żeby do nich dzwonić przed doręczeniem i umawiać termin, a przecież na tej przesyłce nie ma nawet nr telefonu na etykiecie adresowej 😂
a te wpisy, żeby kurier godzinę przed doręczeniem dzwonił i umawiał się to już standard. Tylko jaki my mamy wpływ na to, czy kurier zadzwoni, czy nie ?
@myslenie-szkodzi Takiemu się odpisuje: Jak ten komentarz i oceny nie znikną w ciągu godziny, to będą jeszcze większe problemy. Za szkodzenie sprzedawcy można zapłacić spore odszkodowanie.
u mnie to samo zakup w sobotę 7.11 w poniedziałek awantura gdzie przesyłka!!!!
i oczywiście negatyw
i 1000% procent racji za tekst :
Mało tego, czasami mam wrażenie, że klient nie chce, żeby transakcja została zakończona dla niego pozytywnie. Wielokrotnie proponowałem różnego rodzaju rozwiązania (wymiana towaru na droższy, pomoc w doborze, pomoc w montażu itd) wszystko za free, na mój koszt itd. Ludzie tego nie chcą, czasami trwanie w sporze ich nakręca, dla nich pozytywny aspekt to zgnojenie sprzedawcy, a nie zadowolenie z transakcji. Nie jest to normalne.
25 lat handlu, przekonanie, że Kupujący chce by otrzymać towar jaki potrzebuje, będzie z niego cieszył i itp
a tu upór i celowa złośliwość
dlatego dzwoniąc do kogoś takiego zadaje zawsze pytanie dlaczego celowo szkodzi Pan/Pani naszej firmie i namawia publicznie do niekupowania u nas?
zastanów się człowieku co robisz?
po odpowiedzi od razu wiem z kim mam do czynienia
- **piiip**iarstwo 16-25lat wychowane na blistrach, teleturniejach tvn i tvp z oceniającymi jakimi celebrytami nie ma za grosz empatii, zakup to dla niech możliwość zabłyszczenia jakimś komentarzem
- ludzie utrzymujący się z własnej pracy reflektują się co zrobili i mówią - u nas w robocie też tak jest - usunę komentarz
Powinno być jak kiedyś ocena sprzedawcy ale i kupującego , bo z tego co patrzyłam nie już , co daje że widzisz z kim masz do czynienia a i allegro powinno brać pod uwagę w sporach itp sprzedawcę jak i kupującego , tak jest na konkurującymi stronami z allegro , i uważam że to jest sprawiedliwe rozwiązanie
Nic nie poradzisz, jak trafi sie na frustrata to tak to wyglada. Trzeba sie uodpornic i ignorowac takie komentarze. All postawilo sprzedajacych na przegranej pozycji w mysl zasady ze klijent ma zawsze racje. Nie jest to ok ale sa dwa wyjscia albo sie przystosowac albo opuscic all😉. Duzo cierpliwosci zycze😉
Cała ta rubryka "z godność z opisem" to relikt przeszłości, do oceniania w 2005 roku czy buty ze znaczkiem adidasa są oryginalne.
Sam mam przykłady tego debilizmu, klient kupuje oryginalne kostki czyszczące i ustawia dwie gwiazdki za niezgodne z opisem. Klienci zamiast oceniać produkt ocenia opis aukcji. Odpowiedzialność za działanie produktu bierze producent a po dupie dostajemy my.
@Twojabateria_pl popieram.
Ja niestety mam jeszcze lepiej, bo sprzedajemy części samochodowe. Jak każdy wie, Polak jest zdolny i na wszystkim się zna, więc jak zakupi coś do swojego autka, to sam bez problemu sobie to wymieni. I tutaj zaczynają się schody. Oglądanie filmików na youtubie, jakieś fora z podpowiedziami itd. finalnie jak wszystkowiedzący klient nie potrafi sam sobie poradzić z zakupionym sprzętem, bo nie ma w tym kierunku wiedzy i doświadczenia leci ocena w dół. Zazwyczaj zgodność z opisem.
Każdy podchodzi do tego tak, skoro "ja", który się na wszystkim znam nie potrafię tego zamontować, to oznacza, że produkt na 100% jest niezgodny z opisem i zapewne jeszcze wadliwy, w innym wypadku na 100% dałbym sobie bez problemu radę sam, przecież to takie proste i na necie pokazali jak to robić, a ja się na tym "świetnie" znam 🙂
Może troszke w tym ironii, ale gwarantuję Wam, że spora grupa użytkowników naszych dróg tak do tego podchodzi.
komentarze to jest jedna wielka pomyłka w allegro trzy przykłady z jednego dznia
Klient nr 1 pomylił modele telefonów posiadał telefon P Smart PRO 2019 roku zamówił etui do P Smart 2019 do innej wersji telefonu żeby wyładować swojąflustracje wystawił zgodność z opisem 1 gwiazdka
Klient nr 2 pomylił model S20 z S20 Ultra i tu są jaj zbluzgał mnie na @ i grozi że jak nie wymienimy my na S20 na swój koszt to wystawi nam negatywną opinie
Klient nr 3 otworzył spór napisał że przeoczył termin zwrotu towaru i w jaki sposób chcemy polubownie załatwić zwrot z nim bo w innym wypadku wystawi nam komentarz negatywny
to są przykłady z jednego dnia szkoda że allegro nie reaguje na takie zagrania chciałbym przeczytać opinie moderatora
@3Tel_GSM7 niestety allegro wie o szantażach i nic z tym nie robi.. 😞
@3Tel_GSM7 allegro doskonale zna temat i w zasadzie im to jest bardzo na rękę. Pomyślcie, dużo łatwiej jest mieć uległych i zastraszonych sprzedawców na portalu niż grupę żywiołową, znającą swoje prawa i jeszcze krytykującą serwis i jego politykę 🙂
@3Tel_GSM7 Klient chciał wyładować frustrację, a nie "flustrację"!!! Parę przecinków też by się przydało! 🙂