Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Udostępniłam w swojej ofercie dostawę Kolporterem, która teraz wynosi 0 zł i nie jest to powiązane ze Smartem ani odbiorem osobistym. Czyli przy zwrocie towaru zamówionego innym przewoźnikiem mam prawo nie zwracać klientowi kosztu dostawy. Ciekawe czy to nie będzie generować problemów i negatywnych komentarzy ? 😊
Kaliope_Brzeg oj ... dobre pytanie , ale ... dobra rada - odpuść sobie Kolportera ... same kłopoty .
No wiem, czytałam wcześniej co pisałeś. Udostępniłam próbnie bo super opcja przy tanich książkach, zresztą zawsze mogę wykasować z oferty. Póki co etykiety generują się bezproblemowo i nadałam dzisiaj też koncertowo. Zobaczymy jak będzie z całą resztą 😊
Kaliope_Brzeg o.k , ale pilnuj , zrywanie negatywów za Kolportera chyba nie bardzo Ci się uśmiecha .
@Kaliope_Brzeg obserwuj jakośc sprzedazy.
W jakims wątku czytalem że te przesyłki są zaliczone do wysłany w momencie odbioru przez kuriera z saloniku a nie w momencie dostarczenia do punktu a kurierzy jeżdza rożnie.
Ja osobiście jeszcze z tym czekam. Poczekam na wiecej automatów paczkowych allegro bo póki co do kolporteraz za daleko a kuriera po przyjazd nie opłaca sie zamawiać
Ja mam e-pakę pod ręką i dlatego zdecydowałam się wypróbować. Zobaczymy jak to wpłynie na jakość.
raczej tak 😊
@Kaliope_Brzeg Myślę że to Twoje pytanie bardziej retoryczne jest. 😁
@Kaliope_Brzeg, masz oczywiście rację - w takiej sytuacji nie musisz nic zwracać. Gdybyś jednak napotkała jakieś problemy, daj, proszę znać. 🙂