Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam firmę i jestem sprzedającym .
Coraz częściej mam zwroty towaru ponieważ kupujący ma takie prawo i co za tym idzie zwrot kosztów przesyłki które zostały opłacone w InPost .W dalszej perspektywie takie działanie doprowadzi do bankructwa firmy .
Czy jest jakieś rozwiązanie nie zwracania poniesionych kosztów przesyłek ?
Pozdrawiam i czekam na informację .
Nie ma. Kupującemu należy się zwrot ceny przedmiotu i najniższego, zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy. Kupujący odsyła towar na swój koszt - takie są przepisy. Jeśli to komuś nie odpowiada, nie kupuje i nie sprzedaje wysyłkowo.
Kupujący odsyła towar na swój koszt - takie są przepisy.
I to też nie zawsze! Jeśli sprzedawca nie dopełnił obowiązku informacyjnego to również buli za powrót towaru.
Nie zazdraszczam tym sprzedającym w sumie...
@wipamax takie prawo 🙂 podnieś ceny produktów jak masz dużo w plecy 🙂
Jest. Wystarczy nie zawierać umów na odległość z konsumentami.
BTW. Jeśli to twoja aukcja:
https://allegro.pl/oferta/torebka-kopertowka-zamsz-ozdoba-lancuszek-kolory-7810939137
to tam w 'zwrotach' wspominasz o paragonie fiskalnym, że klient musi odesłać. A to przecież nie jest prawda.