Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
co w sytuacji gdy klient kupuje produkt z oferty smart czyli z opcją darmowej dostawy- nie ma jednak wykupionej opcji smart więc płaci za dostawę
czy w przypadku zwrotu do Nas muszę mu oddawać koszty dostawy?? gdyby kupił w smart nie płaciłby przecież za przesyłkę
@PaniDywanik zwrot konsumencki ( bez podania przyczyny) - pokrywa koszt zwrotu z własnej kieszeni. Tylko zwrotu, za wysyłkę do niego musisz oddać.
@PaniDywanik Koszt zwrotu zawsze ponosi kupujący, tylko Smart pozwala na darmowi i paczkomat.
chodzi o koszt wysyłki do klienta towaru.
@PaniDywanik Po odstąpieniu od umowy zakupu zwracasz koszt zakupu +najtańszą dostawę w danej ofercie.
@PaniDywanik wiem do czego zmierzasz , a więc ,, smart ,, nie jest dostawą , a usługą czyli ostatecznie jeśli jesteś przedsiębiorcą , a klient konsumentem zwracasz oprócz kwoty za towar najniższy koszt przesyłki jaki klient mógł wybrać w chwili zawarcia transakcji
tak, zwracam najtańszą możliwą opcję dostawy. najtańsza możliwa to smart. tylko, że smart oferuje allegro a nie ja jako przedsiębiorca więc nie wiem jak to wygląda z punktu prawnego
@PaniDywanik Zwracasz koszt najtańszej dostawy. Klient nie ma Smart - wiec Smart go nie dotyczy.
A skąd wiedza że nie ma?
dzięki!!!