Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem. Na aukcji mam ustawione koszty dostawy w wysokości 159 zł za wysyłkę na palecie, a klient po zakupie ma dostawę za 0 zł, to sam na aukcji z kosztami wysylki 29,99. Ktoś miał podobnie? W jaki sposób mam teraz odzyskać pieniądze. Jest to nowe konto i nie wysyłając produktu dostanę negatywa.
coś musisz mieć nie tak z cennikiem ? może ustawiona jakaś darmowa wysyłka ? podaj więcej szczegółów. Niemożliwe, żeby kupujący miał koszt zero, jeśli masz prawidłowo skonfigurowany cennik.
na niektórych swoich aukcjach masz ustawioną darmową wysyłkę, dodatkowo przy zakupie na ponad 1000zł również koszt dostawy jest zerowy. Moim zdaniem to o to chodzi, sprzedajesz np. schody za 1015zł, dostawa jest ustawiona 159zł, ale przy zakupie na ponad 1000zł jest darmowa, bo sam tak ustaliłeś.
link do oferty daj.
ma ustawioną darmową dostawę przy zakupie na ponad 1000zł, a sprzedaje wiele produktów w ok. tej ceny i stąd problem. Kupujący mają dostawę za free, pomimo, że koszt jest ustawiony na 159zł 🙂
Jak dla mnie to raczej ktoś się zagalopował, bo nie chce mi się wierzyć, że robi darmową dostawę na kwotę 159zł, to byłoby 16% wartości zamówienia, trochę duży rabat.
Tak, mój błąd. Dzieki bardzo za pomoc. Zaraz to zmienie.