Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
paczka rozerwana,brak produktu,kto placi za ponowna wysylke ?
prosze o czytanie ze zrozumieniem,ptanie brzmialo KTO PLACI ZA PONOWNA WYSYLKE.
nie interesyje sie zawartoscia,poprostu wysle nastapny przedmiot .
@nakladkinazeby a kto ma zapłacić🤔 nie złożyłeś reklamacji, to za następną wysyłkę sam płacisz
dziekuje za info. pozdrawiam
Dzień dobry, @nakladkinazeby
jeżeli przesyłka została odebrana z maszyny, sugeruję aby w tej sytuacji przygotować protokół szkody na stronie https://inpost.pl/protokol. Proszę o dodanie zdjęć uszkodzenia. Następnie, uzupełniony protokół należy załączyć do formularza reklamacyjnego, który należy wypełnić na https://inpost.pl/reklamacja W przypadku niejasności, uprzejmie proszę o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, gdzie służymy pomocą. Przepraszamy za niedogodności.
@InPost A co zrobić z brakiem przesyłki od 01-10-2025? W systemie widnieje jako doręczona a do chwili obecnej nie widziałam jej na oczy? Osoba która zajmuje się moją sprawą ogranicza się do wysyłania nawet 2 x dziennie SMS-sów z prośbą o potwierdzenie otrzymania przesyłki. Czy w ten sposób macie nadzieję ją odnaleźć? Przecież jakiś kurier ją rzekomo dostarczył. Jaki jest problem aby wziąć gostka za frak i niech pokaże potwierdzenie odebrania. ( dostarczenia )
prosze o czytanie ze zrozumieniem,ptanie brzmialo KTO PLACI ZA PONOWNA WYSYLKE.
nie interesuje sie zawartoscia, poprostu wysle nastapny przedmiot .