anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kradzież zawartosci -inpost

nakladkinazeby
#7 Wielbiciel

paczka rozerwana,brak produktu,kto placi za ponowna wysylke ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@nakladkinazeby  a kliknąłeś taki magiczny przycisk w paczkomacie🤔

KOGIEL_T_0-1762275158828.png

 

oznacz moderatorów

nakladkinazeby
#7 Wielbiciel

prosze o czytanie ze zrozumieniem,ptanie brzmialo KTO PLACI ZA PONOWNA WYSYLKE.

nie interesyje sie zawartoscia,poprostu wysle nastapny przedmiot .

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@nakladkinazeby  a kto ma zapłacić🤔 nie złożyłeś reklamacji, to za następną wysyłkę sam płacisz

oznacz moderatorów

nakladkinazeby
#7 Wielbiciel

dziekuje za info. pozdrawiam

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry, @nakladkinazeby 

jeżeli przesyłka została odebrana z maszyny, sugeruję aby w tej sytuacji przygotować protokół szkody na stronie https://inpost.pl/protokol. Proszę o dodanie zdjęć uszkodzenia. Następnie, uzupełniony protokół należy załączyć do formularza reklamacyjnego, który należy wypełnić na https://inpost.pl/reklamacja W przypadku niejasności, uprzejmie proszę o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, gdzie służymy pomocą. Przepraszamy za niedogodności.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@InPost  A co zrobić z brakiem przesyłki od 01-10-2025? W systemie widnieje jako doręczona a do chwili obecnej nie widziałam jej na oczy? Osoba która zajmuje się moją sprawą ogranicza się do wysyłania nawet 2 x dziennie  SMS-sów z prośbą o potwierdzenie otrzymania przesyłki. Czy w ten sposób macie nadzieję ją odnaleźć? Przecież jakiś kurier ją rzekomo dostarczył. Jaki jest problem aby wziąć gostka za frak i niech pokaże potwierdzenie odebrania. ( dostarczenia )

oznacz moderatorów

nakladkinazeby
#7 Wielbiciel

prosze o czytanie ze zrozumieniem,ptanie brzmialo KTO PLACI ZA PONOWNA WYSYLKE.

nie interesuje sie zawartoscia, poprostu wysle nastapny przedmiot .

oznacz moderatorów