Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
AD0VVMWFVG7GQXMF6 - kupujący (i ja w sumie też) pyta, dlaczego przesyłka nie została doręczona i wraca do nadawcy..
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BikeOutlet_pl bo zupa była za słona😉, a poza tym, to przesyłka była za duża i dopiero w ostatnim etapie jej podróży to stwierdzili
20 × 20 × 6 cm - już prędzej za mała 😉
@BikeOutlet_pl Dopytuję o to odpowiedni zespół.
@BikeOutlet_pl Nasz doradca przekaże informację kupującemu, gdy otrzymamy już odpowiedź z oddziału doręczającego.
dlaczego to tak długo trwa? przesyłka do nas wróciła, nadal nie jest wyjaśnione dlaczego. czy podać powód to taki wielki problem? powinno to zająć maksymalnie kilka godzin..
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BikeOutlet_pl Tak, jak napisałam wyżej. Informację o powodzie zwrotu otrzymał kupujący drogą mailową.
Paczka nie została dostarczona z powodu błędu w kodzie pocztowym.