Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Obecnie zasady dla ustalania punktacji za szybką wysyłkę są krzywdzące: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jak-przyznajemy-punkty-w-kazdej-z-... "W tym procencie uwzględniamy wyłącznie zamówienia z tych ofert, w których deklarujesz wysyłkę natychmiast lub w ciągu jednego dnia. Wyliczamy go w stosunku do wszystkich Twoich zamówień – bez względu na deklarowany dla nich czas wysyłki." Skoro w mianowniku są wszystkie zamówienia bez względu na deklarowany czas wysyłki to w liczniku też powinny być wszystkie zamówienia wysłane w dniu zakupu bez względu na deklarowany czas wysyłki. Dlaczego w liczniku mają być tylko zamówienia wysłane w dniu zakupu z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia? Przecież to jest niesprawiedliwe. Dla bezpieczeństwa 3 dni mogą być zadeklarowane na wysyłkę, a wysyłka może być przecież w dniu zakupu i takie zamówienia już nie są liczone na korzyść mimo wysyłki w dniu zakupu i jest to rażąco krzywdzące. Najważniejszy jest efekt, czyli wysyłka w dniu zakupu, a nie to czy jest deklaracja wysyłki natychmiast czy w ciągu jednego dnia w ofercie.
Wychodzi na to że najłatwiej kupować i zwracać między znajomymi aby dostawać punkty bo w uczciwy sposób się nie da . U mnie najwięcej wpłat jest między godziną 20-ta a 23-om ,bo wieczorem zawsze kończą się aukcje a nie mam na to wpływu by klient wtedy nie płacił tylko czekał do rana.
W ogóle te zasady są jakieś porąbane. Karają za brak dyskusji. Karają za brak pytań od sprzedających. Niedługo zaczną karać za brak negatywnych komentarzy.
@glenmoranghie Karzą też za brak zwrotów
Przecież w Allegro pracują sami ''experci'' , znają się na wszystkim i te idio...my wymyślają dla ''naszego'' dobra (sprzedawców)
@mwmonety Nie mam aukcji, wszystko "Kup teraz" i Klienci kupują kiedy mają czas, w większości jak u Ciebie. Wczoraj (Wielka Sobota) zamówione i wczoraj w paczkomacie. "System" zliczy, że nadane we wtorek. U mnie "szybkie nadania" to 25-33% bo ktoś wymyślił, że
1. Nadanie liczy się od zeskanowania przez kuriera
2. Nie uwzględnia się godziny zamówienia
3. Wlicza się do statystyki wszystkie dni, także wolne, gdy nikt nie pracuje (nawet gdy wieczorem wracasz do firmy, pakujesz i jeszcze przed północą nadajesz).
Jak można odpowiadać za coś, na co się nie ma wpływu, że się nie nadało zamówienia z 23:30 tego samego dnia. I to jeszcze tyloma punktami.
To nie jest kopanie się z koniem, ale raczej osłem.
Ale lipa też myślałem że ustawienie 3 dni na wysyłkę się liczy jeżeli wyślemy w tym samym dniu. To jest dyskryminacja osób z małych miejscowości. U mnie Inpost to strefa D czyli do d.... Odbierają paczki z paczkomatów/punktów epaka do 12:30. Nie mam się co równać z dużymi miastami gdzie kurierzy odbierają paczki nawet o 20. Szybka wysyłka powinna być skasowana aby nie zabierała aż 160 punktów. To jest nie do przeskoczenia dla małych miejscowości.
Raczej traktować czynność nadania, tak jak stanowi to prawo pocztowe. Nadanie przesyłki to przekazanie przesyłki operatorowi, a może się to odbywać zarówno poprzez przekazanie jej kurierowi, nadanie w placówce (własnej lub partnerskiej) lub umieszczenie jej w automacie nadawczo-odbiorczym, czy w inny uzgodniony z operatorem sposób.
Ważne. Odbiór przesyłki przez kuriera z punktu lub automatu nie jest jej nadaniem, jest to następny krok podróży paczki.
Mając wybraną opcję wysyłka w 24 godziny to jak ktoś kupi u mnie np o 13 godzinie gdzie już kurier nie jeździ i nie odbiera to lepiej taką paczkę włożyć tego samego dnia do paczkomatu czy czekać na kolejny dzień na odbiór przez kuriera ?
Kiedyś był taki "śmieszny kawał" - jak wygląda sprzedawca na Allegro - siedzi taki sprzedawca w magazynie na stosie towaru z laptopem na kolanach, czeka na zamówienie i pędzi pakować towar. Kiedyś to była fikcja - rano idę do roboty, adresuję przesyłki, wypisuję dokumenty, daję do pakowania i sprawa załatwiona.
A teraz - nie ma tak już. Pracownik swoją robotę zrobił w 4 h - idzie do domu. A sprzedawca, żeby sprostać wymogom Allegro, siedzi na tym "przysłowiowym stosie paczek" i jak jakieś zamówienie wpłynie, to zaraz go pakuje - bo takie są wymagania Allegro. Wystawianie nowych aukcji, no to już sprawa "po nocach", zresztą to Allegro nie interesuje - najważniejsza jest szybka wysyłka.
Sami sobie jesteśmy winni, byle tanio, byle szybko. Bo gwiazdki klient nie da.
U mnie właśnie siadła sprzedaż o połowę po wprowadzeniu tych nowych głupich miar gdzie allegro stawia aż 160 punktów na szybką wysyłkę. Bez tej wysyłki nie mogą osiągnąć statusu super sprzedawcy więc z automatu wszystkie oferty mam na końcu list wyszukiwania wg trafności. Mam 18 / 160 pkt za szybka wysyłkę tragedia. Allegro stało się serwisem nie dla sprzedawców tylko dla hurtowników. Najlepiej się mają ci sprzedawcy po 500 sztuk w każdej ofercie ci lądują na pierwszych stronach. Niech zmienią nazwę na hurtownia allegro.
To jest nieprawdopodobne. Ten algorytm liczenia przesyłek wysłanych szybko jest niesprawiedliwy i krzywdzący !! Na ostatnie 40 zamówień ANI JEDNEJ NIE MAM POLICZONEJ JAKO SZYBKO WYSŁANEJ, mimo, że wszystkie przesyłki doszły na czas i były wysłane najszybciej jak możliwe. Nawet zamówienia złożone w tym samym dniu rano, np. ok. godz. 11:00 i wysłane dosłownie za 2 godziny (kurier podjeżdża ok. godz. 13:00) były policzone jako NIE WYSŁANE SZYBKO!!!!! To jest jakiś skandal, jak to uwala statystyki, przez co spadają obroty i koło się napędza, bo wysyłek jest coraz mniej i wszystkie oczywiście NIE WYSŁANE SZYBKO, chociaż są wysyłane błyskawicznie i znika znaczek przy aukcjach "kup do 13:00 i odbierz jutro". Ja też nie siedzę przy statystykach i obgryzam paznokci, czy mi coś spada, czy rośnie, ale śmiać mi się już chce w takich sytuacjach, kiedy nie mam żadnego przestoju, wszystko wychodzi na czas, a w Allegro nie mam ANI JEDNEJ SZYBKIEJ WYSYŁKI. Allegro, zróbcie coś z tym, bo to jest po prostu śmieszne, co się tutaj dzieje.
Kiedyś działało to właśnie w taki sposób, że uwzględniało wszystkie wysyłki, bez względu na deklarowany czas. I było dobrze, ponieważ jeśli się starałeś, to rosły Ci punkty, jeśli nie - to spadały.
Ale to jest allegro. Oni mają tam specjalnie zatrudnionego człowieka, który obserwuje działanie serwisu, testuje różne funkcje i kombinuje, co można zepsuć. No i zepsuł...
@ogryz7 zespół zepsuł
dokładnie, deklarowany czas nie powinien mieć żadnego znaczenia, jeżeli wysyłka jest zrobiona w dniu zakupu