Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Witam. Klient zgłosił zwrot do jednego zamówienia . Paczka przyszła ale niebyło w niej jednej pozycji wiec zostala zwrocona czesc kwoty. Klient otworzyl dyskusje poniewaz twierdzi ze odeslal towar w dwoch osobnych paczkac. Jak mam sprawdzic status drugiej paczki ? jedna widnieje w szczegolach zwrotu a druga ?
Niech poda numer drugiej paczki
@kadus_ms_fb ja w systemie widzę to samo, co Ty. Dla tego zamówienia mam tylko paczkę nr 00159007738312679864. Kupujący powinien podać numer drugiej przesyłki, abyś mógł to sprawdzić.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Klient nie podał numeru przesyłki. Poprostu wogóle nie odpisał w dyskusji a teraz oznaczył dyskusję za nierozwiązaną. Co mam w tej sytuacji zrobić ? Oddać mu pieniądze za nieodesłany towar ? i co wtedy ? Jak będzie chciał to i tak nie zmieni dyskusji za rozwiązaną.
Jak to możliwe że allegro oddaje pieniadze w allegro protect jezeli paczka byla wyslana poza allegro i nie ma zadnego dowodu na to. Allegro oddaje poprostu tak sobie pieniadze ?
@kadus_ms_fb poprosiłam o wypowiedź naszego pracownika w dyskusji.
Wiadomość o możliwości złożenia wniosku o Allegro Protect to automatyczne wiadomość. Kupujący nawet nie wypełnił wniosku.
Wychodzi na to że teraz powinnam poprostu zwrocic pieniadze klientowi ktory ma mnie gdzies i zada pieniedzy a towaru nie dostalam. Przykre jest to ze sprzedajacy musi robic co mu klient kaze. Jezeli otworzy dyskusje i chce zwrotu kwoty to niewazne czy odda towar czy nie trzeba mu pojsc na reke bo uzna dyskusje za nierozwiazana. Mam nadzieje ze macie panstwo swiadomosc tego ze jezeli takie informacje droga pantoflowa rozniosa sie to wszyscy kupujacy moga tak robic i miec towar za darmo a wtedy sprzedajacy zaczna poprostu znikac z allegro. I i tyle w temacie.
@kadus_ms_fb nie rozumiem Twojej wiadomości. Nasz pracownik nie zdążył nic napisać w dyskusji, skąd wniosek, że "powinnaś po prostu zwrócić pieniądze klientowi"?
Poczekaj proszę na wiadomość w dyskusji.
Tak jak pisałam, informacja o możliwości złożenia wniosku, to automatyczna wiadomość, kupujący go nie złożył, a nawet gdyby to zrobił, nie oznacza to, że zostałby zaakceptowany.
@kadus_ms_fb jeśli podejrzewasz że klient sobie cześć zwrotu przywłaszczył i masz jak udowodnić że to twoja część to zgłoś go na policję art 286kk o wyłudzenie kasy
Możesz wstrzymać się ze zwrotem aż paczka z 2 częścią nie powróci do ciebie lub dostaniesz nr listu 2 paczki a na pewno do 14dni od odstąpienia
Wstrzymalam sie ze zwrotem. Klient wogole nie odpisal i teraz oznaczy dyskusje za nierozwiazana.
@az1rael napisał(a):
Możesz wstrzymać się ze zwrotem aż paczka z 2 częścią nie powróci do ciebie lub dostaniesz nr listu 2 paczki a na pewno do 14dni od odstąpienia
Dopóki towar nie wróci lub Kupujący nie przedstawi dowodu jego wysłania. Sam numer przesyłki to za mało.