anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

krzywdzący komentarz kupując nie przeczytał warunków zwrotu

Brecko
#8 Zapaleniec#

Witam,

dzisiaj kupujący rozpoczął dyskusję:

"Opis problemu: Dzien dobry. Kupiłam przewodnik i na aukcji była informacja ze możliwy jest darmowy zwrot. Teraz chce zwrócić i jest tylko opcja płatna zwrotu."

moja odpowiedz:

Dzień dobry. Owszem istnieje darmowa forma zwrotu zakupionego produktu. Nie mniej jednak uwarunkowana ona jest wybraną formą dostawy podczas zakupu. W tym przypadku została wybrana opcja: Allegro Odbiór w Punkcie ORLEN Paczka. W tej sytuacji możliwy byłby darmowy zwrot, ale tylko w przypadku zastosowania Pakietu SMART dla zakupu od 45 zł stad system nalicza koszty przesyłki zwrotnej. Wszystkie w/w informacje można sprawdzić i potwierdzić rozwijając zakładkę : https://allegro.pl/oferta/wenecja-przewodnik-marco-polo-z-atlasem-miasta-nowy-15760990645#trust-info a następnie rozwinąć ZWROT - gdzie wyszczególnione są wszystkie warunki zwrotu. W przypadku pytań służę pomocą. Pozdrawiam

klient kontynuuje dyskusję:

To jest celowe wprowadzanie w błąd klientów. Skoro uważacie że 20 zł jest warte negatywa to proszę bardzo.

 

Wniosek. Klient nie zapoznał się wcale z warunkami zwrotu (wpadła mu w oko tylko info: "darmowy zwrot 14 dni" umieszczona po prawej stronie opisu oferty i na tej podstawie sadzi ze ja wprowadzam celowo w błąd.

Po czym wystawił negatywa:

"Klient celowo wprowadza w błąd klientów"

Napisałem do Allegro prośbę o weryfikacje  sytuacji i usuniecie komentarza. Jak to wygląda w praktyce czy klient po usunięciu może wystawić go ponownie...? jak sobie poradzić z takim "trudnym" kupującym który niestety chyba nie rozumie zasad sprzedaży w necie i nie czyta warunków zakupu i zwrotu. 

 

Pozdrawiam

Paweł

 

 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

az1rael
#21 Demiurg#

Nie zdejmą ci nega. Raz na miesiąc ci 1 najstarszego likwidują. Tzn że on sam siebie w błąd wprowadził klient klientów bo nie kumam?

oznacz moderatorów

Brecko
#8 Zapaleniec#

Patrząc literalnie na ten komentarz to faktycznie można tak pomyśleć, że sam siebie w błąd wprowadził 🙂 Napisany chyba był pod wpływem emocji i bez zastanowienia. 

Cóż widać nie każdy potrafi rozwiązywać problemy ale za to wolą je mnożyć 😞 Gdyby pojawiała się jakakolwiek chęć rozwiązania problemu po drugiej stronie tj @ czy telefon = pomógłbym, ale tutaj od razy ciach z grubej rury i negatyw.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Nie usuna

„klient ma prawo do subiektywnej oceny będącej skutkiem niezapoznania się z ofertą, ponieważ nie ma takiego obowiązku”

oznacz moderatorów

Syla270985
#12 Orędownik#

@Brecko odpisz na negatywa, aby w przyszłości robił zakupy razem z opiekunem, który przeczyta warunki zwrotu produktu oraz opis oferty. Klient wprowadza w błąd klienta, dobre. 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Brecko 

Napisałem do Allegro prośbę o weryfikacje sytuacji i usuniecie komentarza. Jak to wygląda w praktyce czy klient po usunięciu może wystawić go ponownie...?

Tak. Po usunięciu może wystawić go ponownie. Taka sytuacja w Twoim przypadku się nie wydarzy, bo tego komentarza nie usuną.

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

50% kupujących nie czyta, kolejne 30% czytać nie umie, 15% czytać nie chce.

To jest Allegro. To stan umysłu. Nic nie ugrasz.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

folkowy-slesin
#11 Animator#

Brawo! Idealne podsumowanie sprzedaży na Allegro.

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@brakestop Może też i tak być, że większość z tych co jednak czyta, i tak nie rozumie 😎

Z drugiej strony, ja się czasem nie dziwię - "proces zakupowy" na Allegro stał się tak skomplikowany, że nawet stare wyjadacze się czasem gubią

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Ba, nawet proces oceny nas sprzedawców stał się tak skomplikowany, że od jakiegoś czasu ubyło średnio miesięcznie 20% lub więcej ocen, mimo, że Allegro ocenia nas sprzedawców nadal surowo.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Nawet jeżeli wszystko jest w najlepszym porządku ( chociaż czasem nie jest ) to jeżeli nie masz dyskusji ani zapytań to punktacja leci na łeb. Tym sposobem z poziomu 99,8 spadłam ( na razie ) do 96,6. Chyba trzeba będzie porozmawiać ze znajomymi.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Brecko  Ale ten komentarz  jest bardzo fajny, kupujący chyba miał na myśli samego siebie:

"Klient (kupujący)  wprowadza w błąd klientów (innych kupujących)"

Przynajmniej ja tak to odczytałem i sugerowałbym nie walczyć o jego usunięcie. To taka perełka wśród  standartowych opinii i powinna raczej pozostać.

Natomiast wyjaśnienie że powinien robić zakupy (a równiez pisać opinie) z opiekunem byłoby bardzo zasadne.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Brecko odpisz w odpowiedzi

Jak czyta tak pisze

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

Freud się kłania. Niechcący napisał prawdę - faktycznie ten klient wprowadza innych klientów w błąd wystawiając negatywa.

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

Ogólnie klient ma rację, to jest wprowadzanie w błąd. Tyle, że przez Allegro, a nie sprzedawcę. Może spróbuj mu to wytłumaczyć, że to warunki ustalane przez serwis.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Nie dotrze. Nie ma szans.

oznacz moderatorów