Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Regulamin Allegro ma 65 stron plus załączniki.
Kto może powiedzieć KTÓRE CZĘŚCI tego dokumentu zawierają klauzule ważne dla ochrony interesów sprzedajacych, np. jak postąpić kiedy ktoś zamawia za pobraniem a potem nie odbiera przesyłki, nie podaje wyjaśnienia, nie oddaje pieniedzy za przesyłkę, składa nowe zamówienia od czasu do czasu lub inne zachowania, które wpędzają sprzedających w koszty i niewygody?
Jak Allegro chroni sprzedawców, jak sprzedający mogą się bronić? Gdzie to jest napisane? Lub: kogo pytać w Allegro?
Allegro nie chroni sprzedających.
Sprzedający musi się chronić samodzielnie we własnym zakresie bezpośrednio z kupującym już poza platformą.
Nikt Cię tu nie ochroni, masz regulaminowo znacznie mniej praw i przywilejów, niż kupujący.
Jeżeli masz jakieś konkretne pytania, to wal śmiało, może damy radę odpowiedzieć.
Chcę mieć dostatecznie dobre regulaminy, ale zanim to zrobię to potrzebuję wiedzieć co Allegro zrobiło już w swoich regulaminach, żeby tylko dodać uszczegółowienia lub sprostowania.
A do tego potrzebuję wiedzieć które paragrafy/rozdziały mają to opisane, żeby prawnicy nie przekopywali się przez niepotrzebne tony papierów, bo to kosztuje.
W zasadzie to prawo powinno chronić, to umowa a Allegro jest tu pośrednia a umowa zawierana jest między wami, kupującym i sprzedającym, pozostaje sąd.
@LEW433 ciekawe czemu w podobnym tonie nie wypowiadasz się o konsumentach?
@WydawnictwoLogi zadajesz złe pytania, Twoje pytanie powinno brzmieć - dlaczego allegro nie odpowiada za wadliwą usługę pośrednictwa w zawieraniu umów?
@RED Real czy Barcelona?
Moje kwoty przypadające na poszczególne transakcje są dość niskie, moje pytanie jest ogólne, zaś o sądach to wiem - istnieją.