Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InPost proszę o wyjaśnienie następującej kwestii do paczki: 626026958548130117067011.
Klient napisał:
W sobotę chciałem odebrać towar, podchodzę do paczkomatu i po zeskanowaniu kodu QR zgłasza, że paczka została już odebrana. Czy możecie się temu przyjrzeć i sprawdzić czy wysłaliście mi prawidłowy numer? Przejechałem 40 km, żeby ją odebrać. Alternatywnie, czy kamery zeskanowały, aby pokazać nam, kto ją odebrał? Kto w ogóle mógł dostać dane, które mi wysłałeś?
@AQUASYSTEMS dzwoniłeś do nich 🤔 746 600 000
Ja nie jestem odbiorcą więc mi nie chcą nic powiedzieć. Jestem nadawcą.
Dzień dobry,
uprzejmie prosimy aby Odbiorca skontaktował się z Biurem Obsługi Klienta In Post celem wyjaśnienia sytuacji i ewentualnego wysłania zgłoszenia wyjaśniającego.