Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z powodu błędu z mojej strony wysłałem do kupujący inny model produktu (cena identyczna). Kupująca przesłała zdjęcie otrzymanego sprawdziliśmy - nasz błąd. Wysłaliśmy ponownie. Kupująca miała u siebie prawidłowy produkt na drugi dzień. W pierwszej odpowiedzi na wiadomość kupującej oczywiście przeprosiliśmy, wspomnieliśmy o ponownej wysyłce oraz wspomnieliśmy o zwrocie błędnie wysłanego produktu. Po otrzymaniu właściwego produktu kontakt z kupująca "urwał się". Wysyłaliśmy przypomnienia o zwrocie (SMART) x3. Dzwoniliśmy, raz odebrała powiedziała, że zwróci, kolejnych połączeń już nie odbiera. Podrzućcie jakieś Tipy, paragrafy na takiego klienta który ewidentnie nie chce zwrócić produktu kwota (90zł).
Paragraf przywłaszczenie kk wyślij wiadomość do niej daj 7 dni potrm poinformuj policję dzielnicowy zapuka do jej drzwi
@Starkrak spytaj się czy będzie zadowolona jak dzielnicowy zapuka, bo jak nie nada w 3 dni zgłasza przywłaszczenie mienia na policję 😄
Na przyszłość, prosisz o złożenie reklamacji - odesłanie, sprawdzisz czy doszło do pomyłki i dopiero wysyłasz wymieniony produkt 😄
Takie sprawy załatwiam szybko. Otrzymałem zdjęcie - pomyłka potwierdzona. W 99% przypadków wszystko odbywa się prawidłowo - klienci są porządku. Ostatnio tylko trafiłem na osobę która chce sobie zrobić "gratis".
Prześlij kupującej opłaconą etykietę nadawczą lub np. Kod do nadania w paczkomacie i wyznacz ostateczny termin na odesłanie oraz poinformuj że jeśli tego nie zrobi to zgłosisz na policji przywłaszczenie.
Miała darmowy zwrot przez 2 tygodnie (SMART). Przypominałem 3x. Ewidentnie nie chce zwrócić.
Ewidentnie, więc niestety jak chcesz zwrot to musisz jej wysłać przypomnienie czy to jest przywłaszczenie? właściwie którego przedmiotu?
Tak miała darmowy zwrot ale też nie miała obowiązku z niego korzystać do odesłania niewłaściwego zamówienia.