Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Takie problem:
Miła starsza Pani zamówiła towar: 10 kg worek i pomyliła się przy zakupie - wybrała paczkomat.
Gdy się zorientowała było już za późno więc nie odebrała przesyłki.
Zadzwoniliśmy do niej i wytłumaczyła, że się pomyliła bo miał być kurier nie paczkomat. Jest starsza, chodzi o lasce i nie dała by rady odebrać z paczkomatu.
Paczka wróciła, Pani napisała wiadomość, że zwraca towar. Niestety nie potrafi zrobić "Zwrotu"
Jak to ugryźć? Instrukcja niestety nie pomogła. Czy sama wiadomość wystarczy do uznania zwrotu?
Tak wystarczy.
A jak to zgłosić Allegro? Nie byłem nigdy w takiej sytuacji 🙂
@_Presto W tej sytuacji możesz złożyć wniosek o zwrot prowizji (który najpewniej w pierwszej kolejności zostanie odrzucony). Później w odwołaniu załącz nam zrzut ekranu z odstąpieniem i to wystarczy
Ok dziękuje