anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupująca nie potrafi zrobić zwrotu towaru.

MAMY ROZWIĄZANIE!
_Presto
#9 Pomysłodawca#

Takie problem:
Miła starsza Pani zamówiła towar: 10 kg worek i pomyliła się przy zakupie - wybrała paczkomat.
Gdy się zorientowała było już za późno więc nie odebrała przesyłki.
Zadzwoniliśmy do niej i wytłumaczyła, że się pomyliła bo miał być kurier nie paczkomat. Jest starsza, chodzi o lasce i nie dała by rady odebrać z paczkomatu.
Paczka wróciła, Pani napisała wiadomość, że zwraca towar. Niestety nie potrafi zrobić "Zwrotu" 
Jak to ugryźć? Instrukcja niestety nie pomogła. Czy sama wiadomość wystarczy do uznania zwrotu?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

Tak wystarczy.

oznacz moderatorów
_Presto
#9 Pomysłodawca#

A jak to zgłosić Allegro? Nie byłem nigdy w takiej sytuacji 🙂

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@_Presto W tej sytuacji możesz złożyć wniosek o zwrot prowizji (który najpewniej w pierwszej kolejności zostanie odrzucony). Później w odwołaniu załącz nam zrzut ekranu z odstąpieniem i to wystarczy 

oznacz moderatorów
_Presto
#9 Pomysłodawca#

Ok dziękuje

oznacz moderatorów