anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący anulował zamówienie, w mailu napisał, że jednak chce je sfinalizować (Allegro zapłać późnie

MAMY ROZWIĄZANIE!
elemaster
#7 Wielbiciel#

Cześć wszystkim, mam problem z zamówieniem,

Kupujący zamówił u mnie produkt, wybrał sposób zapłaty i dostawy, po czym anulował zamówienie, później mailem potwierdził anulacje, po czym, po kilku godzinach, stwierdził, że jednak chce produkt. Wybrana forma płatności to Allegro zapłać później. Nie mogę nadać przesyłki przez manager paczkomatów, gdyż po anulacji transakcja znikła mi z managera. Doszedłem do wniosku, że wyśle paczkę na swój koszt, przedmiot za 500 zł więc i tak na tym zarobię. Jednak zastanawia mnie rozliczenie płatności, czy Allegro nie cofnie mi pieniędzy zapłaconych za przedmiot, i czy finalnie kupujący nie będzie mógł się wykręcić od spłaty wartości przedmiotu, gdyż anulował zakup, przez co Allegro nie cofnie mi wpłaconych pieniędzy.

Czy ktoś miał już taką sytuację i wie jak poprawnie to rozwiązać, żeby nie zostać bez produktu i pieniędzy?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Adekpol
#13 Ambasador#

Najbezpieczniej będzie napisać do klienta, aby ponowił zamówienie

Do pierwszego zamówienia można poprosić Allegro o zwrot prowizji

oznacz moderatorów
TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@elemaster  lepiej niech zamówi jeszcze raz przez allegro bo coś tu śmierdzi przekrętem np. "nigeryjskim". Chce kupic to niech kupi to w odpowiedni sposob, ty bedziesz bezpieczny i bedziesz mial spokoj w razie problemow

oznacz moderatorów
ares_
#14 Krzewiciel#

Ja bym poprosił kupującego żeby złożył kolejne zamówienie. Chyba najbezpieczniejsze rozwiązanie. 

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@elemaster   Jak napisali poprzednicy. Poproś o ponowny zakup, a do anulowanego wystąp o zwrot prowizji.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów