Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim, mam problem z zamówieniem,
Kupujący zamówił u mnie produkt, wybrał sposób zapłaty i dostawy, po czym anulował zamówienie, później mailem potwierdził anulacje, po czym, po kilku godzinach, stwierdził, że jednak chce produkt. Wybrana forma płatności to Allegro zapłać później. Nie mogę nadać przesyłki przez manager paczkomatów, gdyż po anulacji transakcja znikła mi z managera. Doszedłem do wniosku, że wyśle paczkę na swój koszt, przedmiot za 500 zł więc i tak na tym zarobię. Jednak zastanawia mnie rozliczenie płatności, czy Allegro nie cofnie mi pieniędzy zapłaconych za przedmiot, i czy finalnie kupujący nie będzie mógł się wykręcić od spłaty wartości przedmiotu, gdyż anulował zakup, przez co Allegro nie cofnie mi wpłaconych pieniędzy.
Czy ktoś miał już taką sytuację i wie jak poprawnie to rozwiązać, żeby nie zostać bez produktu i pieniędzy?
Najbezpieczniej będzie napisać do klienta, aby ponowił zamówienie
Do pierwszego zamówienia można poprosić Allegro o zwrot prowizji
@elemaster lepiej niech zamówi jeszcze raz przez allegro bo coś tu śmierdzi przekrętem np. "nigeryjskim". Chce kupic to niech kupi to w odpowiedni sposob, ty bedziesz bezpieczny i bedziesz mial spokoj w razie problemow
Ja bym poprosił kupującego żeby złożył kolejne zamówienie. Chyba najbezpieczniejsze rozwiązanie.
@elemaster Jak napisali poprzednicy. Poproś o ponowny zakup, a do anulowanego wystąp o zwrot prowizji.