Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy kupujący w ogóle czytają informacje? Czas wysyłki twardo ustawiony na 7 dni roboczych od trzech tygodni w związku ze zwiększoną sprzedażą, a ciągle dostaje informacje typu "kiedy zostanie wysłana paczka", "gdzie moje zamówienie", "co tak długo". Masowe zakładanie dyskusji, gdzie kupujący się rzucają, są wulgarni i opryskliwi. Zaczynają wpadać negatywne oceny, widać, że "Janusze i Grażyny" dorwały się do zakupów przez internet..
Czy szanowne Allegro ma coś z tym zamiar zrobić?
Niestety Allegro nie pogrubia przedłużonych czasów dostaw, przez co są wieczne pytania
To jest niestety standard, nie do obejścia 😕
@monte1133 Druga sprawa jak zmieniłeś niedawno czas dostawy a wcześniej szło w 24 h to masz taką informację mimo że ustawiłeś 7 dni 😞
Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 7 dni roboczych.
Ale trzeba dopiero w to wejść bo klient widzi 24h ;(
Nie czytają ofert ani warunków a allegro podaje im czas dostawy według własnego widzi im się.
Np. allegro kłamie że przesyłka paczka pocztowa Poczty Polskiej idzie 2 dni a w regulaminie tej usługi jest że idzie do 3 dni.
Halo, halo, czy jakiś moderator raczy się pofatygować i mi odpowiedzieć? Czy Allegro zamierza wprowadzić jakieś rozwiązania, które będą chronić sprzedawców przed kupującymi - **piiip**ami?
@monte1133 Jakie rozwiązania mieliśbyśmy Twoim zdaniem wprowadzić?
Chociażby poinformowanie klientów, że w związku z epidemią nastąpił wzrost sprzedaży internetowej, przez co realizacja zamówień może się wydłużyć. Jakiś komunikat podczas składania zamówienia.
@monte1133 Dziękuję za tę propozycję, to praktyczny pomysł, przekażę go do właściwych osób. Obecna sytuacja jest bardzo dynamiczna, na bieżąco obserwujemy to co się dzieje na naszej platformie, jednak w tej chwili nie mam informacji dotyczących nowych zmian w tym temacie.
W aktualnej sytuacji warto zapewnić klientom najnowsze informacje o tym, kiedy otrzymają swoją przesyłkę. Jeśli z powodu, na przykład, problemów z dostępnością towaru realizacja zamówienia będzie trwała dłużej niż zwykle, zmień czas wysyłki w swoich ofertach. Dzięki temu przewidywany czas dostawy, który zobaczą kupujący, będzie dokładniejszy. Czas wysyłki możesz zmienić w wielu ofertach jednocześnie, w tym celu w edycji grupowej wybierz opcję [czas wysyłki].
Czy Ty czytasz ze zrozumieniem, co napisałem? CYTUJĘ: "Czas wysyłki twardo ustawiony na 7 dni roboczych od trzech tygodni w związku ze zwiększoną sprzedażą".
Ponadto utworzyłem w baslinkerze automatyczne wysyłanie maili przypominających, że czas wysyłki jest wydłużony. I co? I dzisiaj wpadł mi negatyw od starego dziada za "długi czas wysyłki" pomimo, że otrzymał paczkę po 4ch dniach roboczych.
Fajnie, co?
HA TFU
Odpowiedź do moderatora : Wyraźnie zaznaczać w aukcji czas dostawy. Ja mam ten sam problem. Dostałam nawet negatywa za to, że wysłałam przesyłkę po 4 dniach, gdzie w aukcji było wyraźnie zaznaczone ze czas wysyłki to 7 dni a oprócz tego przedmiot znajduje się w przedsprzedaży! Kupującą panienka nie raczyła się z tym zapoznać!
Kupujący nie czytają niczego,nie oglądają zdjęć a zakłady informacyjne to czarna magia
Kupującym się wydaje, myślą, że jak ktoś coś zrobił niekoniecznie zgodnie z prawem to ty też to zrobisz
acha - koniecznie musisz im czytać w myślach
i zapomnij że ktoś przed zakupem sprawdzi w goglach, czy towar posiada parametry jakie mu są potrzebne
Musisz być jak allegro- stwórz sobie kilka gotowych wzorów odpowiedzi
w tym na chamskie sytuacje i je stosuj
Pisałem o tym w innym wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/szacowany-czas-przesy%C5%82ki-podany-przez...
Proszę te śmieszną zakładkę wykasować !!! Chyba, że zaczną Państwo przyjmować faktury za poświęcany przeze mnie i moich pracowników czas na notorycznym informowaniu klientów o czasie realizacji zamówienia. Dlaczego ciągle usprawniacie wszystko bez jakiejkolwiek konsultacji ze sprzedawcami , ta zakładka niczemu nie służy poza tym, że wprowadza klientów w błąd.
W handlu jest różnie, jednego miesiąca sprzedaje się tyle , innego tyle. W niektórych branżach panuje sezonowość.
Tak samo nikt nie przewidział wirusa i zwiększonej ilości zamówień w niektórych branżach o kilkaset % .
Czas realizacji ustawia sprzedający i to on ma być wiążący , jak tak bardzo zależy wam na szacowanym czasie dostawy to ukryjcie go sobie w rozwijanym menu w zakładce dostawa.
A Termin realizacji deklarowany przez sprzedającego wstawcie w zamian.
Piszę to co raz więcej osób a Wy macie to w nosie. Ciągle tylko dziękujecie za sugestie. Proszę o odpowiedź jak te sugestie zostały rozpatrzone przez odpowiedni dział.