Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich ,
Wiem, że temat się już powtarza , ale proszę administrację o poczynienie kroków celem usunięcia tej zakładki.
Odkąd ona widnieję , co raz więcej klientów pyta w jakim terminie będzie nadane ich zamówienie.
Po to ustawiam czas realizacji 2 dni robocze , aby uniknąć milionów pytań od klientów w dniu zakupu bądź dnia następnego o status realizacji ich zamówienia .
W chwili obecnej mamy bardzo wiele zamówień na samym allegro. Nie liczę już innych kanałów sprzedaży.
Pracownicy zamiast zajmować się pakowaniem przesyłek/odpowiedziami mailowymi dla klientów/ofertowaniem wiszą całymi dniami na telefonie i informują klientów o tym jaki jest czas realizacji zamówień w naszej firmie. To jest po prostu paranoja !!!
Wprowadzony stan jest jaki jest , przesyłek jest co raz więcej. Inpost już się nie obrabia , kilka % przesyłek już dziś nie zostaje dostarczonych na następny dzień roboczy. A to paczka wisi gdzieś na oddziale , a to nie opuściła terminala nadawczego , albo nie ma miejsca w paczkomacie od 2 dni.
Jest część klientów, która to doskonale rozumie, ale jest też odsetek klientów, który nie zdaje sobie sprawy z trudności i ilości przesyłek z jakimi na co dzień stykają się spedytorzy.
Nie mam żadnych uwag do klientów, kupują i oczekują, że zakupiony przedmiot jak najszybciej do nich trafi !
Na Państwu jako platformie umożliwiającej sprzedaż wisi obowiązek , aby klientów informować o potencjalnych problemach , w terminowym doręczeniu przez spedytorów, których oferujecie.
Sugeruję na samej górze tak jak w przypadku urlopu ustawić żółtą ramkę, z opisem sytuacji w przypadku doręczeń głównie przez INPOST, bo oni zaczynają mieć na ten moment największe problemy !!!
Oraz informacją o czasie realizacji zamówienia zadeklarowanego przez SPRZEDAJĄCEGO a nie Wasz sugerowany czas wysyłki.
Niestety nie każdy przed zakupem zjeżdza na sam dół do zakładki " o mnie " i znajduję takie informację.
Powinno być to dla klienta widoczne od razu po wejściu w aukcję. Naprawdę banalny zabieg pozwoli zaoszczędzić sprzedającym czas , a kupującym zapewni szybszą realizację zamówienia.
@lopes1990 Dziękujemy za Twój głos w tej sprawie 👍
w starym cafe allegro był taki sprzedawca pwm, który miał wtedy najwięcej komentarzy i fajnych odpowiedzi pod nimi
np: nie otrzymałem towaru
odp jak wrócę z wycieczki z Turcji za twoje 15zł to wyślę towar
sugerował on podawanie numeru, którego nikt nie odbiera z nagraną wiadomością do Kupującego
Ukrywanie treści w zakładkach w dobie kupowania przez smartfonowych pacaczy jest zbrodnią
a morderstwem nie podawanie przed/po zakupie zbiorczego zestawienia z tym co było kupione, czasem wysyłki jak w/w proponuje i pełną treścią zakładek i strony o sprzedającym
90% Kupujących coś myśli zamiast czytać - więc możecie to podać w obrazkach i to ze zmuszeniem Kupującego by musiał potwierdzać zapoznanie się z ich treścią