anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

szacowany czas przesyłki, podany przez allegro

lopes1990
#12 Orędownik#

Witam wszystkich ,

Wiem, że temat się już powtarza , ale proszę administrację o poczynienie kroków celem usunięcia tej zakładki. 

Odkąd ona widnieję , co raz więcej klientów  pyta w jakim terminie będzie nadane ich zamówienie. 

Po to ustawiam czas realizacji 2 dni robocze , aby uniknąć milionów pytań od klientów  w dniu zakupu bądź dnia następnego o status realizacji ich zamówienia . 

 

W chwili obecnej mamy bardzo wiele zamówień na samym allegro. Nie liczę już innych kanałów sprzedaży. 

Pracownicy zamiast zajmować się pakowaniem przesyłek/odpowiedziami mailowymi dla klientów/ofertowaniem wiszą całymi dniami na telefonie i informują klientów o tym jaki jest czas realizacji zamówień w naszej firmie. To jest po prostu paranoja !!! 

 

Wprowadzony stan jest jaki jest , przesyłek jest co raz więcej. Inpost już się nie obrabia , kilka % przesyłek już dziś nie zostaje dostarczonych na następny dzień roboczy. A to paczka wisi gdzieś na oddziale , a to nie opuściła terminala nadawczego , albo nie ma miejsca w paczkomacie od 2 dni. 

 

Jest część klientów, która to doskonale rozumie, ale jest też odsetek klientów, który nie zdaje sobie sprawy z trudności i ilości przesyłek z jakimi na co dzień stykają się spedytorzy.

 

Nie mam żadnych uwag do klientów, kupują i oczekują, że zakupiony przedmiot jak najszybciej do nich trafi ! 

 

Na Państwu jako platformie umożliwiającej sprzedaż wisi obowiązek , aby klientów informować o potencjalnych problemach , w terminowym doręczeniu przez spedytorów, których oferujecie. 

 

Sugeruję na samej górze tak jak w przypadku urlopu ustawić żółtą ramkę, z opisem sytuacji w przypadku doręczeń głównie przez INPOST, bo oni zaczynają mieć na ten moment największe problemy !!! 

Oraz informacją o czasie realizacji zamówienia zadeklarowanego przez SPRZEDAJĄCEGO a nie Wasz sugerowany czas wysyłki. 

 

Niestety nie każdy przed zakupem zjeżdza na sam dół do zakładki " o mnie " i znajduję takie informację. 

 

Powinno być to dla klienta widoczne od razu po wejściu w aukcję. Naprawdę banalny zabieg pozwoli zaoszczędzić sprzedającym czas , a kupującym zapewni szybszą realizację zamówienia. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lopes1990 Dziękujemy za Twój głos w tej sprawie 👍

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

w starym cafe allegro był taki sprzedawca pwm, który miał wtedy najwięcej komentarzy i fajnych odpowiedzi pod nimi

np: nie otrzymałem towaru

odp jak wrócę z wycieczki z Turcji za twoje 15zł to wyślę towar

 

sugerował on podawanie numeru, którego nikt nie odbiera z nagraną wiadomością do Kupującego

Ukrywanie treści w zakładkach w dobie kupowania przez smartfonowych pacaczy jest zbrodnią

a morderstwem nie podawanie przed/po zakupie zbiorczego zestawienia z tym co było kupione, czasem wysyłki jak w/w proponuje i pełną treścią zakładek i strony o sprzedającym

90% Kupujących coś myśli zamiast czytać - więc możecie to podać w obrazkach i to ze zmuszeniem Kupującego by musiał potwierdzać zapoznanie się z ich treścią

oznacz moderatorów