Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam pytanie - kupujący, który nie opłacił przesyłki ( płatność rozpoczęta ) wystawił mi negatywny komentarz.
Dzwoniłam do Allegro - oczywiście, ściana - nic nie mogą zrobić.
Dzisiaj ( po około 2 tygodniach ) widzę, że płatność została z automatu anulowana, a komentarz usunięty - czy to dzieje się z automatu czy jednak kupującego ruszyło sumienie i usunął komentarz?
czy ktoś z was miał do czynienia z taka sytuacja?
Ostatnio tu pisali, że z automatu jak transakcja zostaje anulowana.
Szkoda, że Pani na infolinii nie ma takiej wiedzy. Dziwiło mnie to, że kupujący, który nie kupił towaru może wystawić opinie. Pani stwierdziła, ze mogliśmy coś zrobić, co sprawiło że nie był zadowolony:D masakra. Dzięki za odp!
Z automatu na pewno, jako sprzedający (ten który liczyć potrafi) nie liczylbym na sumienia kupujących.
Pewnie masz racje. Tym bardziej, że po tej akcji chciał ode mnie wyłudzić towar wartości X za 50 % ceny 🙂
@Wielebny_01 tak , jeśli w regulaminowym terminie nie dojdzie do sfinalizowania płatności ocena zostanie usunięta wraz zanulowaniem transakcji . Inaczej jest jeśli zapłaci i anuluje po wystawiniu oceny .
Bardzo dziękuje za odpowiedź!
Tak stanowi regulamin, nie znamy powodu dlaczego wystawił taki komentarz , komentarza nie może tylko wystawić jako anuluje zakup, z poziomu "Moje zakupy".