Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sprawa parodia - dostaliśmy właśnie maila z POK, że Sprzedający zgłosił im, iż nie otrzymał przesyłki. Sprawdzam delikwenta - zamówienie z marca, ma status "płatność rozpoczęta", "anulowane automatycznie". Wpłata od tej osoby nie wpłynęła. Jakim cudem może ona składać wniosek do POK? Ktoś może mi to wyjaśnić?
Oczywiście *Kupujący. Poranna godzina 🙂
Zgłoś go do allegro ,jeśli jest tak jak piszesz to chce wyłudzić pieniądze od nich a ty na tym ucierpisz. Najprawdopodobniej może nie zdawać sobie sprawy że jego płatność się wtedy nie powiodła .Sporo czasu minęło i się pogubił .
Tak zrobię, ale po prostu nie jestem w stanie przyjąć tego, że system nie widzi braku wpłaty za zamówienie. Nawet sprawdziłam czy może jakiś przelew tradycyjny nie poszedł (mało prawdopodobne, bo facet wybrał przesyłkę Allegro więc nie powinien tak opłacać, ale i to się zdarza), ale nic. Żadnej wpłaty od tego człowieka. To teraz już można do POKu zgłaszać takie cyrki?
@intermarkt_eu może złożyć bo płatność nie musi iść przez AF , ale jeśli system nie widzi wpłaty zostanie poproszony o potwierdzenie wykonania przelewu zanim zostanie podjęta decyzja w sprawie rekompensaty.
Ok, dzięki za odpowiedź. To czekam na odpowiedź pracownika Allegro.