Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, co mogę zrobić, kupujący celowo kupuję towar za pobraniem, celowo ponad gabarytowy i nie odbiera go. tel wyłączony , na wiadomości nie odpowiada, co mogę w tej sprawie zrobić czy jest możliwość aby to allegro zainterweniowało w tej sprawie?
Co możesz zrobić? To
ale tylko na 180 dni.
czy jest możliwość aby to allegro zainterweniowało w tej sprawie?
Walka z wiatrakami, wg mnie szkoda czasu.
Czyli może sobie taki [edycja] siedzieć i klikać u wszystkich nabijać koszty i nic prawnie nie można zrobić, przecież zawarł jakąś umowę, dlaczego allegro nie interweniuje w takich sprawach?
raz kupił, czy się to powtarza?
na razie 2 razy
Zgłoś go do moderacji jak to się powtarza.
Jak to się zgłasza do tej moderacji?
https://allegro.pl/pomoc/kontakt , a do kupującego wystąp z żądaniem zwrotu kosztów wysyłki, jeśli to ponadgabaryt to koszty nie są małe.
@tel609535305 powinna Ci pomóc @nat_not , a tu masz wątek : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/moi-nieaktywni-kupuj%C4%85cy-ograniczysz-m...