Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Wszyscy pewnie mieli już taką sytuację klient nie odbiera paczki z paczkomatu i wystawia negatyw.
Rozmowa telefoniczna klient nie dostałem i takie tłumaczenie ja że prześle mu skan że paczka do mnie wróciła itd .....mało go to obchodzi ,rozumiem głowę mu zawraca jakiś tam sprzedawca
Ostatecznie klient usuwa negatyw .
Nie to jest wkurzające ale pisanie na czacie z Allegro ,przedstawiam sytuację Pani analizuje i odpowiedź .
Nie jestem w stanie przeanalizować realizację zamówienia i nie może usunąć bo nie ma podstaw do usunięcia proszę dogadać się z klientem , słowa wyciągnięte z szablonu chyba kopiuj i wklej.
W stylu pakuj i przestań marudzić .
Nie są to słowa na wypłakanie się ale już chyba całkowicie rozsypały się złudzenia kim dla portalu są tu sprzedawcy.
Allegro chyba zapomina że za nazwą sprzedawcy kryje się ich ciężka praca , rodziny czy dzieci każdy z nas rozmawia ze znajomymi o swojej pracy przekazując informacje o stawkach czy postepowaniu Allegro względem nas sprzedawców - ludzi ?
Zdaje sobie sprawę że takie pisanie niczego nie zmieni ale Allegro powinno zdawać sobie sprawę że w konstytucji jeszcze jesteśmy równi ja i kupujący i stawianie kogoś ponad jest niezgodne z jej zapisami
Pozdrawiam
@prezento-grzes Odbiór przesyłki nie jest warunkiem wystawienia oceny. Można wystawić przed odbiorem. Klient musi przy wystawaniu oceny zaznaczyć gwiazdki. Jeśli nawet nie widział towaru, nie ma obowiązku zaznaczenia pięciu gwiazdek, czyli stwierdzić, że towar jest w pełni zgodny z opisem. Jeśli ocena narusza zasady, zgłoś ją do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5... Jeżeli zasady narusza, zostanie usunięta.
To może wystawić negatyw przed odbiorem ?:)
Tak, może. Regulamin tego nie zabrania.
To już nie ma złudzeń. Dzięki Pozdrawiam
@prezento-grzes Przyzwyczaj się. Tak Sprzedający jest słabszą stroną transakcji. Tak wiele odpowiedz pracowników allegro to kopiuj-wklej. Tak nie usuwają negatywów. Tak kupujacy może nie widzieć rzeczy na oczy i ją ocenić. Tak kupujacy może nie odebrać rzeczy bo takie ma widzimisie a ty masz straty. Jak byś poczytała forum to byś widziała jak szantażują, wyłudzają i oszukują kupujący. Tutaj NIE jesteśmy równi - Kupujący jest stroną znacznie silniejszą. Miłego dnia😊
@prezento-grzes Może nawet rozpocząć dyskusję zaledwie godzinę po zakupie.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
prezento-grzes - tak, kupujący wystawi ci ocenę sprzedaży nawet w przypadku, gdy nie odebrał towaru, a nawet gdy go nie wysłałeś i zwróciłeś mu pieniądze, gdyż odstąpił od umowy.
xyz96 - nie, ocena sprzedaży nie zostanie usunięta. Tak może być tylko w przypadku, gdy komentarz do transakcji wskazuje na naruszenie zasad, a to są 2 różne rzeczy (wg Allegro). To każdy sprzedający zna z praktyki.
Dokładnie.
Klient może wystawić Ci negatywa nawet wtedy kiedy przesyłkę odebrał - twierdząc, że jej nie otrzymał. Klient obudził się prawie 3 miesiące od transakcji i na 1 dzień przed weryfikacją SuperSprzedawcy. Możesz mieć e-maila o nadaniu przesyłki z systemu firmy kurierskiej oraz status przesyłki - odebrane - również z systemu firmy kurierskiej. Co na to Allegro ? Ano nic. Nie mogą usunąć komentarza bo nie mogą jednoznacznie stwierdzić czy klient przesyłkę otrzymał - co jest absurdalnym tłumaczeniem bo czyż idąc tym tokiem myślenia nie można dojść do wniosku, że w zasadzie to nie można jednoznacznie stwierdzić czy klient cokolwiek u mnie kupił skoro zapisy w systemie informatycznym nie są jednoznacznym dowodem.