anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odsyła przedmiotu i ma dwa produkty w cenie jednego

Client:96810784
#13 Ambasador#

Sytuacja:

kupujący zgłasza, że pod odpakowaniu opakowania producenta produkt okazało się niekompletny, wysyła zdjęcie- faktycznie brakuje elementu.

Dosyłamy nowy produkt od razu (bo przecież hurr durr negatywy i statystyki- nie można tu normalnie rozpatrywać reklamacji żeby kupujący nie poczuł się urażony) i wyraźnie prosimy o odesłanie tego na który zgłosił reklamację.

 

Kupujący niczego nie odsyła, ma dwa produkty w cenie jednego.

 

Piszemy do Allegro żeby pomogli nam wyegzekwować odsyłkę naszej własności. Co na to Allegro? No nic.

Konsultant twierdzi, że nie ma sprawy bo z własnej woli dosłaliśmy nowy produkt bez wcześniejszego odebrania wadliwego. Według Allegro kupujący nie zrobił nic złego i nie poniesie za to żadnych konsekwencji. Nie mówiąc już o żadnej chęci pomocy którą kupujący dostają nawet jeśli im się ona nie należy (zwroty z POK za wszystko, nawet jeśli reklamacja zostaje słusznie odrzucona to Allegro i tak musi kupującemu wejść w tyłek i pokazać jak to są ponad).

 

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

Agent051
#16 Inspirator#

@Client:96810784 darmowy to jest zwrot konsumencki, a nie przesyłka z produktem do reklamacji. Jeszcze więcej problemów możesz sobie narobić jak klient sprytny. 

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@Client:96810784 skoro uznaleś reklamację, to ty ponosisz koszt przesyłki

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Mylisz się. Nawet jest opcja do wyboru- reklamacja i pole do wpisania powodu. Ile tych darmowych wysyłek jeszcze należy mu zorganizować?

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Klient nie ma dwóch produktów w cenie jednego jak to sugeruje sprzedawca @Client:96810784 aczkolwiek jeden kompletny produkt za który zapłacił i jakieś niekompletne elementy podobnego produktu, za które nie zapłacił bo ich nie chciał. 

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Nie zapłacił ale jest w posiadaniu czyli... ukradł? Tak chyba się to definiuje.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Na pewno nie ukradł, sam mu wysłałeś dwa, jedne niekompletne, a drugie po uznaniu reklamacji sprawne.

Konsument, który otrzymał niezamówione świadczenie, nie ma obowiązku za nie płacić

 

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

To nie jest niezamówione świadczenie tylko reklamacja- jak sam zauważyłeś i jak sam sobie zaprzeczyłeś.

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Jakbyś w ramach pomyłki dostał 5 sztuk produktu zamiast 1 i ich nie odesłał to również byłaby kradzież a nie "znalezienie" jak to niektórzy myslą. Ba- wzięcie czyjegoś telefonu z ulicy i używanie jak swojego to również kradzież.

oznacz moderatorów