Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nikt tego nie wie, Allegro reklamuje się gwarantujemy bezpieczne zakupy, nie oznacza to że wy poniesiecie jakieś konsekwencje, zrobiliście jak należy.
Rozumiem, ale w warunkach opisu tego programu, nie ma jasnych informacji dla sprzedawcy tylko groźby zawieszenia konta, windykacja itp. Jak to w taki razie będzie wyglądać ?
@lombardi_gryf niech dopłacają przecież to ich kasa 😄 prawdopodobnie bez konsekwencji dla Was 🙂 rozumiem zadowolenie klienta ale troszku za dużo mieszają w reklamacje i zwroty, mimo że nie są stroną transakcji 😞
Klienci już robią co chcą nie poczuwają się do żadnych konsekwencji, czują się bezkarni. Teraz dostanie zwrot od nas od Allegro a my do tego jeszcze negatywa.
@kostas11 "niech dopłacają przecież to ich kasa" - a skąd tę kasę mają?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@lombardi_gryf cóż allegro dba o zadowolenie klienta. Jeśłi nie ma zarzutów do Was jako do sprzedawcy to po prostu gest promocyjny i allegro moze tak zrobić.
Tylko upewniłbym sie że wobec Was potem nie bedą nakładane sankcje czy tez próby odzyskania tych pienędzy.
Jełsl tego nie bedzie to po prostu fajny gest wobec klienta.
Z drugiej strony ciekawe czy przy reklamacji i pomniejszony mzwrocie odzyskacie prowizje . Bo jeśłi nie to równie dobrze mogliście zwrócić całą kwote i sprawe potraktowac jako zwrot. Wówczas odzyskalibyscie prowizje i na jedno by wyszło.
@lombardi_gryf Jeżeli pan złożył reklamację z powodu wad lub nie zgodności z opisem i reklamacja jest zasadna, należy mu się bezpłatna naprawa, wymiana lub zwrot wszystkich kosztów. Jeżeli pan odstąpił od umowy bez podania przyczyny, można mu potrącić część zwracanej kwoty za zmniejszenie wartości rzeczy w wyniku używania jej przez kupującego, o ile przedmiot faktycznie stracił część wartości z winy kupującego.
Wypłata rekompensaty z POK może (nie musi) wiązać się z konsekwencjami dla sprzedawcy.
Dostał sprawny sprzęt w idealnym stanie, gdyby coś było nie tak z naszej strony nie byłoby żadnego problemu, a ja bym się tu teraz nie dusiła.
@lombardi_gryf No nie wiem, czy w idealnym.
dlaczego kosiarka nie odpala.
Nie odpalała, klient odesłał w ramach reklamacji. Poza tym dobrze by było, aby klient tutaj się wypowiedział, bo znamy tylko wersję sprzedawcy.
Bo zalał ją olejem, bo źle zapakował. Widzę, że tu faktycznie tylko klient ma rację. Tylko co by ten klient tu robił gdyby nie sprzedawca. Dziękuje za pomoc, pozdrawiam
@lombardi_gryf Tu już nie ma zdrowego rozsądku, są dziwactwa i ludzkie i portalowe czyli....nieludzkie.😁
Wdałeś/aś się w dyskusję z naczelnym rzecznikiem praw kupujących który to na odległość potrafi stwierdzić, że wina zawsze leży po stronie sprzedawcy. Bo wszyscy sprzedawcy to oszuści. I złodzieje, bo każdy oszust to złodziej 🙂
To się nie dziw 😉
W dyskusji z klientem zostało zawarte pytanie do Allegro, niestety tylko klient podczas takiej dyskusji ma bezpośrednio prawo zwrócić się o pomoc. Ja nadal czekam na odpowiedz
Pan nie złożył reklamacji tylko odstąpił od umowy. Sprzęt był idealny tylko klient myślał że jest nowy, co w ogłoszeniu wyraźnie było napisane " używany". Oddał sprzęt nie nadający się do użytku
@lombardi_gryf, mam potwierdzenie, że jeśli zwrócisz wspomniane 2799 zł, my pozostałą kwotę wypłacimy kupującemu z POK bez konsekwencji dla Ciebie. 🙂
Wiem, też się dowiedziałam co bardzo mnie cieszy. Mimo różnych opinii staramy się żeby klient był zadowolony, ale wszystko ma swoje granice. Teraz jeszcze czekam na dane do przelewu i wyszłam z prośbą do klienta aby nie wystawiał negatywnej opinii, ale raczej nie ma na co liczyć .
Dziękuje ślicznie za pomoc i pozdrawiam 🙂
@mr_oma dobra decyzja względem Sprzedającego
ale mam pytanie czy najpierw allegro domagało się zwrotu całej wpłaty od Sprzedawcy?
Sprostujmy temat :
"Kupujący oddał uszkodzony sprzęt, dlaczego Allegro proponuje rekompensatę z ochrony kupujących?"
Sprzęt nie był uszkodzony, ani nie zgodny z opisem. On był w takim stanie że klient myślał, że jest nowy, mimo że w ogłoszeniu była zawarta informacja " używany"
Taki był powód zwrotu " myślałem że jest nowe" a zwrot poszedł " kupujący nie podał przyczyny" a fakt jest taki, że to nam oddał uszkodzony sprzęt.
To tylko sprostowanie ponieważ sprawa już została zakończona, mimo tego uważam że treść zawarta w tytule jest niezgodna z całym tematem.